• Anonym (Skamsen)

Blir upphetsad hos gyn. Är jag sjuk i huvet?

Jag har vid några tillfällen vid läkar och gynbesök kännt en stark sexuell upphetsning då jag blivit undersökt. Speciellt då det varit män som undersökt mig.

Vet att de allra flesta tycker gynbesök är något nödvändigt ont eller till och med något väldigt obehagligt.

Är jag helt störd i huvet som faktiskt tycker att det är lite pirrigt då dom ska känna i en? Vet inte riktigt varför jag gillar det. Kanske har det att göra med att man är lite i underläge.

Vet ju att läkaren bara undersöker mig som ett jobb, så fattar att det egentligen inte borde vara något sexuellt alls i det. Men fortfarande blir jag tänd av det.

Är det något fel på mig? Är det någon annan här inne som faktiskt tycker det är trevligt att bli undersökt i de privatare regionerna?

• Svar på tråden Blir upphetsad hos gyn. Är jag sjuk i huvet?
  • men hallo

nej,du är inte sjuk i huvet utan du behöver ett ordentligt skott i råttan bara

• Anonym

Du har rätt! Det är sjukt!

• Emmi27

Mäh, varför skulle det vara sjukt? Ovanligt kanske men so what i sånna fall? Det skadar ingen och du slipper obehagskänslan som många andra upplever =)

• MOOM82

Inte sjukt.. Alla har olika saker som man tänder på.. Som du skriver själv TS, att det kanske kan bero på att du är i "underläge!..

• Anonym (Skamsen)
    MOOM82 skrev 2011-06-28 15:11:59 följande:
    Inte sjukt.. Alla har olika saker som man tänder på.. Som du skriver själv TS, att det kanske kan bero på att du är i "underläge!..
    Tack för ett normalt svar. :) Men är det ingen alls här inne som kännt något liknande?
  • Anonym (jodå)
    Anonym (Skamsen) skrev 2011-06-30 21:49:13 följande:
    Tack för ett normalt svar. :) Men är det ingen alls här inne som kännt något liknande?

Jodå, jag tycker inte heller att det är ett nödvändigt ont att gå till gynekologen. Att vara utlämnad är något jag tänder på och det är man ju hos gynekologen. Inte så att saven rinner och jag ligger och flåsar i stolen direkt men det är absolut inte otrevligt och det sätter igång mina fantasier som är just att vara utlämnad och "omhändertagen" sexuellt. Det är ju inte direkt gynekologen jag tänder på utan just situationen som är lik den jag vill vara i.

De som kallar det sjukt anser jag är ganska inskränkta och inget att bry sig om.

• Anonym (Skamsen)
    Anonym (jodå) skrev 2011-06-30 21:53:30 följande:

Jodå, jag tycker inte heller att det är ett nödvändigt ont att gå till gynekologen. Att vara utlämnad är något jag tänder på och det är man ju hos gynekologen. Inte så att saven rinner och jag ligger och flåsar i stolen direkt men det är absolut inte otrevligt och det sätter igång mina fantasier som är just att vara utlämnad och "omhändertagen" sexuellt. Det är ju inte direkt gynekologen jag tänder på utan just situationen som är lik den jag vill vara i.

De som kallar det sjukt anser jag är ganska inskränkta och inget att bry sig om.

Nej jag ligger ju inte heller och flåsar men jag känner igen mig väldigt bra i det du säger. Det triggar ju verkligen fantasierna. Inte så att man önskar att han ska sätta på en. Bara att jag gillar det att han undersöker mig och tar hand om mig. Man känner sig liten på ett positivt sätt då. Åtminstone om man känner sig bekväm med gynekologen eller läkaren. Tycker inte att utseendet spelar roll heller. Blev undersökt av en ganska gammal gubbe sist. Skulle absolut inte vilja ha sex med honom. Men han var jättetrevlig och vänlig. Verkligt trevligt att bli undersökt av honom,
  • Anonym (Skamsen)

Ingen fler som delar mina tankar?

• Anonym (Anonym)

Inte konstigt att man kan känna attraktion till en gynokolog. beror väl på vem det är som är där och pillar

• Anonym (L)

Nej, jag blir verkligen inte upphetsad, de få ggr jag har varit hos gynekolog. 

Du verkar ha varit på många besök...

Svar på tråden Blir upphetsad hos gyn. Är jag sjuk i huvet?