• Japan87

"Förbättra din fertilitet" av Camillia Porsman - Någon som har denna boken o vill sälja den ??

Letar som en galning efter just denna bok.
    Har lånat den på biblioteket i stan, men vill ha min alldeles egna bok,
    som jag kan gå tillbaka till närsom jag behöver !

Skulle det möjligtvis finnas någon här inne, som har boken, men som skulle kunna tänka sig att sälja den ?

hoppas på svaaar! Mvh /E

• Svar på tråden "Förbättra din fertilitet" av Camillia Porsman - Någon som har denna boken o vill sälja den ??
  • Zinfandel

Märkligt att du skriver detta idag, jag letade som en galning igår och fann den plötsligt på Bokbörsen, prova där!

• Zinfandel

Annars borde det finnas nån här inne som har den, lägg tråden under Planerar barn också Flört

• Lady without tattoo

Du får inte fråga efter saker att köpa i forumet

Yrke: Leg pratkvarn
  • Japan87
    Lady without tattoo skrev 2011-06-29 15:11:18 följande:
    Du får inte fråga efter saker att köpa i forumet
    jasså? - inte ens böcker ? trodde det mest handlade om att man inte fick köpa andras receptbelagda mediciner osv osv ? ...
  • Japan87
    Zinfandel skrev 2011-06-29 15:06:11 följande:
    Märkligt att du skriver detta idag, jag letade som en galning igår och fann den plötsligt på Bokbörsen, prova där!
    jasså! Tack =P ska kika där ! Så du har beställt en bok nu alltså?
  • Lady without tattoo
    Japan87 skrev 2011-06-29 15:35:32 följande:
    jasså? - inte ens böcker ? trodde det mest handlade om att man inte fick köpa andras receptbelagda mediciner osv osv ? ...
    Inte någonting får du köpa via forumet
    Yrke: Leg pratkvarn
Svar på tråden "Förbättra din fertilitet" av Camillia Porsman - Någon som har denna boken o vill sälja den ??