• Anonym (undrar!)

konstant kissnödig efter missfall?!

hej.. åkte in på gynakuten för en månad sen för att jag känt mig kissnödig oftare. hade tänkt på veckan innan att jag inte känt mig kissnödig denna graviditet... var ju endå i vecka 12, och då borde man vara mer kissnödig.. åkte in till gynakuten för ljusrosa flytningar och ökad kissnödighetskänsla. mina och vårdguidens tankar var urinvägsinfektion, även om jag inte hade ont. då konstaterades ofosterlig graviditet, var absolut inget foster utan bara en hinnsäck vad jag fattade det som. otroligt snopet...... fick tabletter så allt skulle komma ut. vilket det gjorde. negativt gravtest är taget och jag har återfått mens och väntar på ägglossning... MEN........ jag är kissnödig hela tiden efter allt skedde... jag förstår inte varför?! (ursäkta att det är "fult" skrivet men skriver på paden och inte datan...)

• Svar på tråden konstant kissnödig efter missfall?!
  • Lufsan

Urinvägsinfektion? Testade dom det på akuten?

En dag i sänder.
  • Anonym (undrar!)

Jag fick kissa i kopp, varför sa dom inte, sen under gyn undersökning konsterades missfallet.. Antar att koppkissandet var uvi kontoll? Men jag vet inte, har inte ont o så. Märkligt.

• Lufsan

Jag tror att de bara tar gravtest då?

Urinvägsinfektion går ofta ganska långt innan man får ont. Det kan ju också vara så att din livmoder inte har gått tillbaka till sin tidigare storlek så då trycker den fortfarande mot urinblåsan. 

Men gå till läkaren.  

En dag i sänder.
Svar på tråden konstant kissnödig efter missfall?!