• flemppis

Viktminskning med ultraljud, Cavi- Lipo

Hej!

Jag ville bara tipsa om en toppen behandling jag gjort för att få smalare ben och midja. 
    Jag har gjort Cavi-lipo behandlingar på en salong som heter Lipo shape som ligger i Halmstad och Stockholm. Det är en ultraljuds behandling som reducerar hela fettceller. Jag var väldigt skeptisk i början men sen när jag fick se resultat så ville jag givetvis fortsätta hehe. jag tappade ca 0,5-1 cm per behandling, och jag gjorde en kur med 12 behandlingar på benen och 10 behandlingar på magen. givitvis är det viktigt att jag tänker på träning och kost men jag behövde inte tok banta eller nått vilket va skönt.  Jag är så nöjd =)

jaja ville bara förmedla lite bra tips hehe

gå in å kolla hemsidan vettjaGlad  www.liposhape.se 

• Svar på tråden Viktminskning med ultraljud, Cavi- Lipo
  • Disan

Yey! Har precis köpt tre behandlingar för ett bra pris på en salong i Sthlm :D Skall ringa och boka imorgon!

Inga ojämnheter? Är du supernöjd?

• flemppis

Ja, jag är verkligen supernöjd och det blev jämt och fint  =) så du har verkligen något att se fram emot, på 3 behandlingar borde du ju tappa minst 1,5 cm men de e ju aldrig fel om det blir mer =)  hihi

lycka till Glad

• Disan

Jag gjorde en laserfettsugning av undre delen av magen förra året och blev skitnöjd. Måste dock ta övre också, även om det bara är ganska lite fett så ser det konstigt ut.. På tre ggr kanske man kommer rätt långt ändå, med tanke på det lilla området

Laser är skitbra, men tyvärr ganska dyrt..

• Micke son of Peter

Hej, och jag kan bara hålla med om detta. Nja, inte för min egen del (JAG behöver inte detta förståss:)), men min fru provade VCavi-Lipo för att få bort lite oönskat fett runt magen. Hon har nu gått på ett par behandlingar och är jättenöjd (jag med för den delen..., men det var bra innan också).
    Hon har gått till några som heter Cavi-Lipo Stockholm och ligger vid Gullmarsplan i Stockholm.
    Hon har bara bra saker att säga om dom i alla fall. Dessutom har hon kommit igång med träningen OCH inte minst, foglossningarna är som bortblåsta (fast det var en annan behandling som de också erbjöd.
    Kolla in hemsidan: www.Cavilipo-Stockholm.se

• JBC

Är själv terapeut för Cavi-Lipo och måste säga att det är en supergrej att göra! Till skillnad från när man fettsuger i den bemärkelsen med laser så gör man ju inga hål i huden när man gör en behandling med Cavi-Lipo. Prisvärda behandlingar är det dessutom. ;)

Fråga gärna om det är nåt ni undrar över, det funkar bra att inboxa mig här.

• Disan

Suveränt med mer feedback! Känns som att jag valt rätt metod iaf

• flemppis

vad skoj att fler än jag är nöjd =) det är verkligen en prisvärd behandling. och det är roligt när nya saker funkar.   det är skönt att slippa tanken på att fettsuga sig nu när man hittat detta hehe. Jag fick jätte bra tips om träning och kost också vilket har hjälp mig me Glad

• Mrs Seventy

Hej:)
    Jag vill bara hålla med er om att det är en jättebra metod:D!!
    Efter en massa barn e man liksom inte så snygg längre över mage och höfter..eller låren heller för den delen..ganska osnygg skulle jag nog vilja säga..Jag har inte direkt nån hud som hänger eller så.. men fettet..det där fettet som bara inte ville försvinna!! Det spelade liksom ingen roll hur mycket jag tränade eller hur nyttigt jag åt..fettet satt som berget:(..och motivationen började till råga på allt att tryta, resultaten ville ju inte visa sig.
    Jag har surfat in på mängder med klinikers hemsidor för att hitta en lösning på problemet..men alla ingrepp var ju så hutlöst dyra.. Insåg sorgligt nog att OM jag skulle få bukt med fettmonstrena som belägrat min kropp, på alla möjliga idiotiska ställen, så skulle jag få ta ett enormt lån..alternativt sitta med en avbetalning i X antal år..tanken var inte särskilt lockande.. I mitt desperata sökande efter det perfekta vapnet mot fettinvasionen, så råkade jag snubbla på en helt underbar klinik som heter Cavilipo-Stockholm..Kom av en slump in på deras hemsida..www.cavilipo-stockholm.se..och började läsa..
    Jag har sedan dess varit hos fantastiska Cecilia:) 10 gånger. Hon är så otroligt duktig och proffessionell, en fantastik terapeut:) Hon har hjälpt mig att gå ner 8,5 cm runt höfter 7.4 cm runt mage/midja..bestämde mig för att även göra låren..och köpte på (eller uppgraderade rättare sagt) mig ett paket till igår..woohooo..behöver jag säga att jag LÄNGTAR?..det roliga är att jag redan tappat 3 cm där:o..fast vi inte ens har börjat med dom än..men Cecilia har en teori..kan tyvärr inte riktigt återberätta den..jag skulle säkert bara berätta fel och förstöra hela poängen:s
    Men den får du säkert höra om, när du tar steget till att förändra ditt liv:).och det är verkligen det som det handlar om. När man kommer till Cavi-Lipo Stockholm märker man rätt snabbt att Cecilia verkligen bryr sig om dig och dina mål..det handlar inte om att bara få fettet söndersprängt och sedan tack och hej och ses nästa gång..nej..hon ger massa tips, kostråd, träningsråd, och pratar om motivationskraft och vad man bör tänka på när det gäller både det ena och det andra..helt fantastiskt..och många gånger saken man inte ens tänkt på..eller åtminstonde inte tänkt på det på det sättet..
    Vill på detta sätt berätta för allt och alla om hur fantastisk Cavi-lipo behandlingen är..iallafall om man går till Cavilipo-Stockholm. Jag kan inte prata för alla andra som håller på med behandlingen..allt handlar om hur
    duktig och erfaren terapeuten man hamnar hos är, och hur skickligt han/hon skulpterar.
    Våga ta steget du oxå:D!
    Må gott och trevlig kväll:)

• SJ80

Här är en till som har testat denna behandling och är nöjd med resultatet. har dock gått 3 gånger av 6. har minkat 5cm runt midja/mage. Funderar på om jag ska uppgradera mitt paket o köpa till 4 gånger.. Här i Falun kostar 10behandlingar 7500:- så det är verkligen inte svindyrt!

Tindra 020101 Oliver 090203
Svar på tråden Viktminskning med ultraljud, Cavi- Lipo