Hej:)
Jag vill bara hålla med er om att det är en jättebra metod:D!!
Efter en massa barn e man liksom inte så snygg längre över mage och höfter..eller låren heller för den delen..ganska osnygg skulle jag nog vilja säga..Jag har inte direkt nån hud som hänger eller så.. men fettet..det där fettet som bara inte ville försvinna!! Det spelade liksom ingen roll hur mycket jag tränade eller hur nyttigt jag åt..fettet satt som berget:(..och motivationen började till råga på allt att tryta, resultaten ville ju inte visa sig.
Jag har surfat in på mängder med klinikers hemsidor för att hitta en lösning på problemet..men alla ingrepp var ju så hutlöst dyra.. Insåg sorgligt nog att OM jag skulle få bukt med fettmonstrena som belägrat min kropp, på alla möjliga idiotiska ställen, så skulle jag få ta ett enormt lån..alternativt sitta med en avbetalning i X antal år..tanken var inte särskilt lockande.. I mitt desperata sökande efter det perfekta vapnet mot fettinvasionen, så råkade jag snubbla på en helt underbar klinik som heter Cavilipo-Stockholm..Kom av en slump in på deras hemsida..www.cavilipo-stockholm.se..och började läsa..
Jag har sedan dess varit hos fantastiska Cecilia:) 10 gånger. Hon är så otroligt duktig och proffessionell, en fantastik terapeut:) Hon har hjälpt mig att gå ner 8,5 cm runt höfter 7.4 cm runt mage/midja..bestämde mig för att även göra låren..och köpte på (eller uppgraderade rättare sagt) mig ett paket till igår..woohooo..behöver jag säga att jag LÄNGTAR?..det roliga är att jag redan tappat 3 cm där:o..fast vi inte ens har börjat med dom än..men Cecilia har en teori..kan tyvärr inte riktigt återberätta den..jag skulle säkert bara berätta fel och förstöra hela poängen:s
Men den får du säkert höra om, när du tar steget till att förändra ditt liv:).och det är verkligen det som det handlar om. När man kommer till Cavi-Lipo Stockholm märker man rätt snabbt att Cecilia verkligen bryr sig om dig och dina mål..det handlar inte om att bara få fettet söndersprängt och sedan tack och hej och ses nästa gång..nej..hon ger massa tips, kostråd, träningsråd, och pratar om motivationskraft och vad man bör tänka på när det gäller både det ena och det andra..helt fantastiskt..och många gånger saken man inte ens tänkt på..eller åtminstonde inte tänkt på det på det sättet..
Vill på detta sätt berätta för allt och alla om hur fantastisk Cavi-lipo behandlingen är..iallafall om man går till Cavilipo-Stockholm. Jag kan inte prata för alla andra som håller på med behandlingen..allt handlar om hur
duktig och erfaren terapeuten man hamnar hos är, och hur skickligt han/hon skulpterar.
Våga ta steget du oxå:D!
Må gott och trevlig kväll:)