• Madelen b

Ont i urinröret efter förlossning?!

Det har gått över 1 vecka sedan jag genom gick min förlossning, efter kändes det toppen och har inte varit några problem fram tills nu.......

Så fort jag går eller står för länge får jag enorm värk o blygben och "blygläpparna" Värker och jag måste sätta mig ner, denna värk sprider sig även till urinrlret och det gör även ont då jag torkar mig, kissar eller gör annat på toan!

Fler som haft såhär? Ringde BM men hon sa att det var normalt, men det är kappt så jag går på toan längre då det gör så jääklla ont:S

• Svar på tråden Ont i urinröret efter förlossning?!
  • Jenny 83

Känner likadant! Det va 5 v sen min förlossning o jag kan fortfarande känna av allt det du beskrev. Hoppas det går över snart. Det har dock blivit betydligt bättre o jag kan gå och stå längre stunder för varje dag som går.....men det kan fortfarande värka väldigt mkt när jag sitter på toa...

• Madelen b
    Jenny 83 skrev 2011-06-30 12:33:20 följande:
    Känner likadant! Det va 5 v sen min förlossning o jag kan fortfarande känna av allt det du beskrev. Hoppas det går över snart. Det har dock blivit betydligt bättre o jag kan gå och stå längre stunder för varje dag som går.....men det kan fortfarande värka väldigt mkt när jag sitter på toa...
    Härligt att höra att jag inte är själv om detta iaf, även om 4v till lät jobbigt! men bara att stå ut antar jag!
    Tack för ditt svar! 
Svar på tråden Ont i urinröret efter förlossning?!