slemtorsk i din bralla skrev 2011-07-01 10:03:06 följande:
jag har aldrig fått starkare streck på testlagrets... bara ett ljusare streck än kontrollstrecket.. men jag HAR ägglossat - det vet jag eftersom jag varit och gjort vaginalt ultraljud vid ägglossningen de senaste månaderna och fått bekräftat därigenom att jag släppt ägg...tycker dem verkar skit ärligt talat. Tog ett i går fast jag är väl förbi ägglossning och då var det helt vitt (alltså kontrollstrecket var där) för första gången någonsin och jag har då tagit dem varje dag i typ två månader...utan nyansskillnad i teststrecket...irriterande ävenom de är billiga och verkar funka för andra så är det inte värt de pengarna tycker jag. Får se om clearblue funkar bättre
Ja dom är dåliga. clearblue är bättre, men mycket dyrare.
Vilken tid på dygnet tar du testet när du testar?
Första månaden tog jag alltid på morgonen och då visade det aldrig någonting. Andra månaden fick jag veta att hormonet är högre på eftermiddagen så då tog jag då och fick utslag men var aldrig helt säker så testade med cb digitala också. Så ja, testlagrets är värdelösa egentligen. Bara nu när jag är gravid som jag fått fullt utslag på testlagrets tester. Så dom funkar nog bättre som gravtest