Nattljusolja, Efamol
Någon som har erfarenhet av Efamol eller nattljusolja vid problemhy, torr, eksem och finnar? Märker man skillnad? Hur lång tid tar det? Biverkningar?
Någon som har erfarenhet av Efamol eller nattljusolja vid problemhy, torr, eksem och finnar? Märker man skillnad? Hur lång tid tar det? Biverkningar?
puff
någon??? vill börja idag om det fungerar. någon som vet något?
puff
Jag tycker det är toppen! Har supertorr hud och får lätt eksem, och huden blir märkbart mjukare. Dock tar jag dubbel dos för att få resultat. Det är dyrt men rekommenderas verkligen!
Tack för det svaret! är just det jag hoppas på! Har du märkt några biverkningar? Hur lång tid tog det innan du märkte något resultat?
Det tog ett tag innan jag märkte effekt, runt en månad. Då var huden på benen mindre torr och handeksemet borta. Sen dess (ett drygt årsedan) har det inte kommit tillbaka.
Märker ingabieffekter alls, förutom att det svider i plånboken när det är dags att köpa en ny burk förstås.... Inbillar mig också att jag har mindre mensvärk nu jmfrt med förut, men det är ju svårt att säga vad det beror på.
låter nästan för bra för att vara sant! hoppas det fungerar på mig också! jag var lite skeptisk när jag fick tipset i hälsokostbutiken, pga priset och att det känns lite obehagligtatt stoppa i sig något man inte hört talas om förut... men ska nog testa!
Typiskt, det är tillfälligt slut i närmsta hälsokostaffären. tydligten populärt då ju!