• Ari Gold

Burkini vs Stringbikini ...vad skulle du välja?

Om du ställdes inför ytterligheterna att på en offentlig strand bada i antingen en mycket avslöjande liten stringbikini, eller i en heltäckande baddräkt, vilket skulle du då välja?

Bilder på alternativen kommer i de första inläggen.

Burkini

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Burkini vs Stringbikini ...vad skulle du välja?
  • Houdini

Eftersom jag aldrig någonsin skulle sätta på mig ens ett par stringtrosor så blir det burkakini. String måste ju vara det mest obekväma klädesplagg de kommit på ju. Sen skiter jag högaktningsfullt i om vissa personer skulle ta illa upp av att behöva se mina valkar och min feta mage. Så frågan är om jag inte skulle välja string bara för att reta dom människorna istället, dom som anser att bara dom med perfekta kroppar får sola hela kroppen på offentliga stränder alltså.

• Waldo

Burkini tack.

Tanken på att ha grus i stringen som skaver hela härlighten skinnflådd  - nej det är jag på tok för gammal för

• Tygtiiger

Burkini helt klart. Det ser rätt bekvämt ut. Stringbikini - hell no. Aj, isch, grus, saker trillar ut, ajaj.

Krupke, we've got problems of our own!
  • Cloud

Eftersom burkinin står för förtryck och jäkelskap så skulle jag välja stringen. Men det skulle inte vara en vacker syn direkt.

• Cloud

Finns burkini på riktigt ens? Får de verkligen bära sådana färgglada lite tajtare plagg?

• Prisssan

Jag gillar inte string men jag hade lätt valt string i detta fallet.  När jag är på stranden vill jag sola och det går ju inte i burkinin. Så av den anledningen åker den bort.

When you lose something you can`t replace...
  • Sum quod sum
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-06-30 22:42:23 följande:
    Så synd! Jag som tycker det är jättefint med gravidmagar på stranden! Och på andra platser också, såklart. Glad
    Håller med..Hade tankini på stranden, varför ska man dölja en gravidmage?
  • Sum quod sum

Väljer att inte bada, har faktiskt varit i en sådan situation utomlands..Bada där det enbart är kvinnor eller ta på dig från topp till tå. Jag tyckte det var så förnedrande så jag badade inte alls.

Svar på tråden Burkini vs Stringbikini ...vad skulle du välja?