Runt V. 16, vilka graviditetssymptom har ni nu?
Är i V.16 (15+5).
Just nu känner jag inte av några direkta symptom på att vara gravid, har haft olika symptom, men inte nu längre.
Hur är det för er andra i ungefär samma grav.vecka?
Är i V.16 (15+5).
Just nu känner jag inte av några direkta symptom på att vara gravid, har haft olika symptom, men inte nu längre.
Hur är det för er andra i ungefär samma grav.vecka?
Är i V.16 (15+6) och känner som du att de flesta symptom försvunnit...så skönt. Däremot har jag börjat känna av mer tydligt hur livmodern växer när det drar i ligamenten.
Är i 16+2 nu och har egentligen inga symtom, magen syns ju (barn nr 2 och gått upp massor :( ) och springer på toa X antal gånger per natt... men annars inget alls.... Lite otäckt på sätt o vis... men det är väl en "tyst" period nu va??
magen blir större men jag har gått ned 4 kg i vikt...men har blivit magen i ansikte o så..bebisen har nog tagit av mig...var överviktigt ca 8 kg när jag plussade.
15+2... kissar väl en 5 gånger per natt, har ryslig RLS och får korta intensiva stunder med illamående...annars mår jag bra. tröttheten som jag hade i början har helt klart gett med sig.
är i v 17 och mina symtom är väl kissignödig ofta,hormon rubbningar , liten mage har man fått och rörelser
kan få ont i ligamenten om jag rör mig hastigt på natten.
Är i v 16 och har en ganska så stor mage redan. har inte gått upp nått än men hormonerna ska vi inte snacka om.. har blivit en riktig häxa ;) Har börjat känna lite rörelser i magen men inget som känns så väl..Å kissnödig e man ju HEELA tiden:( jobbigt.. Har oxå ont i ligamenten i bland, speciellt när man nyser eller reser på sig fort.. ont som satan gör det.. Det blir mitt tredje barn det här..
Jag är i vecka 17. Känner inte mycket alls av mina tidigare symtom. Känns som jag bor på toaletten bara. Brösten är fortfarande otroligt ömma! Annars pendlar jag mellan att njuta av känlan av att vara gravid och må så bra till att tvivla på om jag ens är gravid längre, Även om magen börjat växa. Skulle ju kunna bero på för mycket god mat (givetvis inte men under mina "tviveldagar" så känns de så).