Tips på kalorisnål mat och recept!
Behöver tips på kalorisnål mat. Frukost, mellanmål, lunch, middag ja allt! Vad ska man absolut inte äta och vad kan man äta mer av
Och gärna recept!
Behöver tips på kalorisnål mat. Frukost, mellanmål, lunch, middag ja allt! Vad ska man absolut inte äta och vad kan man äta mer av
Och gärna recept!
Puffar.....
Har satsat på GI så in med recept!!!
Hej!
Jag har hjälp många under mina år som personlig tränare. Klart jag vill hjälpa dig
Tänkte ge lite tips till en frukost som vill hjälpa dig mycket.
Börja dagen med: Chlorella i ett glas vatten. (detox, renar)
Sen en Smoothie: Blåbärjuice, lite vatten, maca, acai, lucuma, hampaprotein och vetegräs.
Kör 30 sec. i mixer. (ger energi hela dagen)
Till detta äter du litte.... mussli med naturell youghurt, hampafrön, gojibär, mesquite, bi polen och sojamjölk.
Multivitamin, Extra vitamin D. 2stk omega3, 1stk grön te extrakt. (bränner fettet).
Ja jag vet vad många skall seja...såmycket mat, men det är en proteinrik och vitaminrik frukost så du kan må bra hela dagen, och ditt blodsocker verde blir bättre=fettförbrenning.
Mellanmål:
Kyckling sallad utan dressing. Eller, keso. Det som är viktigt är att du byter ut kolhydraterna med proteiner och bra fett, som till exempel kokosolja virgin.
Du skall dricka mycket mer vatten, och när du bliver hungrig skall du laga dej ett protein rikt måltid.
Allt från Iforma. (där jag köper). En bra start på dagen till en bra hälsa.
Detta är min frukost,och den jag ger till mina vänner som vill få en bättre och snyggare kropp.
Erfaringsmessig, så vill du ha två alternativer.
1. Fortsätta äta som förut och må dårligt.
2. Byta kosten, rena kroppen(detox), och må super bra.
Ha en super dag med superfoods.
Frank Robert
Jag tycker att havregrynsgröt med en hackad färsk frukt i, funkar för mig till frukost.
Frukosttips: (Inte så GI, men inte så mkt bröd heller.
Ta två skivor delikatessknäcke (endast 30 kcal per skiva). Bred på mjukost, skiva ett kokt ägg och fördela på brödet. Klipp över lite persilja. Färdigt!
Detta är mättande men innehåller mindre än 200 kcal!
Måste säga att jag har börjat ,med ägg i alla dess former till frukost. Kokt, stekt, omelett scrambeld mm;) Mumma! Och min GI diet har gerr resultat. -1,9 kg första veckan och -1 kg andra. Givetvis med jogging varvat med spinning och ridning. Jag labbar inte för mycket med maten då jag ammar ännu!