• Anonym (why?)

varför dessa minikjolar?

Varför har man de på sig????? Vill bara veta... Vad handlar det om? Hur tänker ni som köper dessa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-01 12:56
    Menar varför kvinnor eller tjejer har de o barn kan jag inte förstå alls varför de använder dessa

• Svar på tråden varför dessa minikjolar?
  • Anonym (?)

det är sommar och man vill få färg på benen?
    vad är det som är så jobbigt med det?

• La Lola

Antagligen för att man tycker att de är snygga.

Har du ett relationsproblem ang dessa kjolar? Obestämd

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (why?)

Har ej problem med korta kjolar men dessa som är jättesmå så man nästan ser rumpan fattar jag inte. Ok på stranden men inte på stan. Mest äckligt att se tex en mamma som ska plocka upp efter sitt barn. Att man vill visa så mkt fattar jag inte

• Anonym (?)

jag har ofta kort vid kjol med ett linne till,osminkad och håret i en slarvig hästsvans.jag har inte kort kjol  för att jag tycker woooow vad het jag är, utan för att få färg på benen, älskar sommar o sol

• Neko

Jag brukar ha dem... det är snyggt, tycker jag... um, varför har du på dej kjol överhuvudtaget? Det är troligtvis samma anledning. Sedan vill jag inte ha knälånga kjolar eftersom det får mina vader att se tjocka ut, ser man en del av låren så ser det mycket bättre ut eftersom jag har ganska smala lår.

• Anonym (?)

ingen tvingar än att "titta"

• Sum quod sum

Ts varför bryr du dig? Titta bort då. 

• Paradigm
    Anonym (why?) skrev 2011-07-01 12:59:41 följande:
    Har ej problem med korta kjolar men dessa som är jättesmå så man nästan ser rumpan fattar jag inte. Ok på stranden men inte på stan. Mest äckligt att se tex en mamma som ska plocka upp efter sitt barn. Att man vill visa så mkt fattar jag inte
    Nej, det är inte snyggt med så korta kjolar att man kan se rumpan eller urringningar där man nästan kan se bröstvårtan/-orna.
  • Anonym
    Fattig student skrev 2011-07-01 13:05:23 följande:
    Nej, det är inte snyggt med så korta kjolar att man kan se rumpan eller urringningar där man nästan kan se bröstvårtan/-orna.
    Jag tycker att det kan vara snyggt =D
  • Paradigm
    Sum quod sum skrev 2011-07-01 13:03:07 följande:
    Ts varför bryr du dig? Titta bort då. 
    Jag bryr mig. Jag vill slippa se någon annans arsle, även om det handlar om några sekunder.

[Jag är inte TS].
Svar på tråden varför dessa minikjolar?