• Anonym (why?)

varför dessa minikjolar?

Varför har man de på sig????? Vill bara veta... Vad handlar det om? Hur tänker ni som köper dessa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-01 12:56
    Menar varför kvinnor eller tjejer har de o barn kan jag inte förstå alls varför de använder dessa

• Svar på tråden varför dessa minikjolar?
  • Madick

Och jag är jätteglad och tittar gärna på arslen som sticker fram Tänk så olika det kan vara.

• Paradigm
    Anonym skrev 2011-07-01 13:07:56 följande:
    Jag tycker att det kan vara snyggt =D
    Okej, men det är inte lämpligt. Och kom inte och säg att det är lämpligt. Annars kan du likväl förespråka ett samhälle där samtliga går nakna på gatan. Endast då sväljer jag ditt argument. Annars inte.
  • La Lola
    Fattig student skrev 2011-07-01 13:10:42 följande:
    Okej, men det är inte lämpligt. Och kom inte och säg att det är lämpligt. Annars kan du likväl förespråka ett samhälle där samtliga går nakna på gatan. Endast då sväljer jag ditt argument. Annars inte.
    Lämpligt?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Fru U
    Fattig student skrev 2011-07-01 13:08:39 följande:
    Jag bryr mig. Jag vill slippa se någon annans arsle, även om det handlar om några sekunder.

[Jag är inte TS].
    Förhoppningsvis använder de underkläder. Så vad är du ser som du inte ser under en längre kjol eller ett par byxor?
    har ont i handen o skriver därför som en kråka. FL fixa mobilsurfappen!
  • Polly S
    Anonym (why?) skrev 2011-07-01 12:52:46 följande:
    Menar varför kvinnor eller tjejer har de o barn kan jag inte förstå alls varför de använder dessa
    men för män är det OK?
  • Alvi
    Fattig student skrev 2011-07-01 13:10:42 följande:
    Varför är det inte okej att gå naken på gatan om det vore lagligt? Tycker du att nakenhet är något fult? Något skamligt? Något man bara bör vara ensam under ett täcke i ett mörkt rum?
    Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Paradigm
    Alvi skrev 2011-07-01 13:12:31 följande:
    Varför är det inte okej att gå naken på gatan om det vore lagligt? Tycker du att nakenhet är något fult? Något skamligt? Något man bara bör vara ensam under ett täcke i ett mörkt rum?
    Mm, för om jag inte tycker att det är okej att gå naken på Sergels torg så innebär det givetvis att det endast är okej att vara naken ensam under ett täcke i ett mörkt rum.
    Tydligen håller majoriteten av världens befolkning med mig då de bär kläder, men givetvis resonerar du rätt, eller?

Sedan argument om det vore laglig är väl ganska ointressant. Du kan väl istället ifrågasätta dig själv varför det inte är lagligt? Jag tror du kommer längre fram på det, faktiskt.
  • Paradigm
    Polly S skrev 2011-07-01 13:12:31 följande:
    men för män är det OK?
    Jag har aldrig sett en man i shorts på stan som visar halva rumpan, för visst var det väl det som tråden handlade om?
  • Neko

När jag har sådana så har jag definitivt trosor på mej (inte string), är försiktig så att den inte blåser upp och böjer mej inte fram. Oftast har jag till och med strumpbyxor under som är helfärgade, dvs inte genomskinliga. Då kan jag verkligen inte förstå vad som är så dåligt.

• vampyria2

Äh lite hud är väl inte farligt kunde jag ha dem så skulle jag lätt ha det, måste vara hur skönt som helst på sommaren Drömmer

Svar på tråden varför dessa minikjolar?