• OnePiece

Libero eller Pampers?

Vilket blöjmärke fördrar ni till er bebis? Motivera gärna varför. Jag är själv nybliven förälder och har inte hunnit lokalisera mig så mycket bland alla blöjmärken. Har bara använt Libero (storlek 2). Jag har även fundrat på att prova tygblöjor för miljöns skull. Vad har ni för erfarenhet av det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Libero eller Pampers?
  • Hannah76

Kan inte rösta. Olika blöjor har passt olika bra på mina barn och i olika åldrar. Man får hetl enkelt prova sig fram.Vi har nästan uteslutande använt oss av Pamper och Libero.

• Hanniz84

Libero som bebisar
    sen hade vi Willys, men nu när hon har strl 6 så är det Libero igen

lillekillen har Libero, kommer testa Willys till han sen oxå... dom har varit skitbra!

pampers gillar jag inte alls...

har testat massor med olika blöjor..

ISA 1/8-2009 <3 LEO 23/3-2011 <3
  • Vickan I

Vi använder båda och har gjort hela tiden. Nu kör vi libero på dagen och pampers på natten.

• LNE

Libero har alltid funkat för oss fram tills nu (tösen är 13 månader) Läcker hela tiden så nu funkar pampers!

• GulTussilago

På dottern (född 05) använde vi ofta icas byxblöjor då de var billigare än Libero, men ganska lika. Pampers läckte ofta i grenen och luktade illa.

Sonen (född 08) har nästan uteslutande haft Libero up&go (för nu är priset samma som icas)

• lilly85

Kan inte rösta (mobil) men hade Libero fram tills det att dem bytte konstruktion på dem och lillan blev alldeles knallröd i stjärten! Då bytte vi till Pampers och dem är superbra! Libero läckte rätt ofta men icke Pampers. Sen tror jag att olika blöjor/märken passar olika bra på bebisar. Man får testa sig fram

• trolletimagen

Huggies. Hon är aldrig röd och de andra blöjorna jag har provat luktar illa.

• lotten77

Pampers som bebis och Libero när vi började med up

• LuckyLips

Pampers har varit bäst för vår kille då den är lite tunnare och har mer plats för hans stora pung

Svar på tråden Libero eller Pampers?