• neroupp

tips på bra barnmorskor i malmö

Hej!
    Jag har precis fått reda på att jag är gravid! Jag ska skriva in mig på ngn mödravårdcentral i Malmö, någon som har bra tips på någon bra mödravårdcentral i malmö..
    Detta är första graviditeten för mig så känner mig väldigt vilse i allt detta så alla tips är väldigt välkonmande oavsätt vad det är. 

någon som har bra tips mot  illamående. står inte ut med det o har bara haft det i fyra dagar än. hur står man ut? 

tacksam för alla tips :) 

• Svar på tråden tips på bra barnmorskor i malmö
  • Dixie

jag går på cura och är mycket nöjd - tyvärr tror jag inte de tar in nya patienter..................

• neroupp

oki får prova ringa ditt o se va dom säger. 

• Bibbibumbi

Hej
    Jag väntar oxå mitt första barn i Malmö. Jag valde att gå till samma mottagning som jag gått till för att få p-piller utskriven. Är rätt nöjd. Vet inte riktgt vad man ska förvänta sig eller känna eller tänka på. Har bara varit där 2 gånger än. Men de känns helt ok. Känns som det finns så många frågor, tankar, funderingar, saker att ta ställning till så jag valde helt enkelt bara att fortsätta där jag börjat bara för att det var smidigt så.

• neroupp

oki vart går du någon stanns? har inget tidigare ställe där jag kan fortsätta att gå till.. hur långt kommen är du? 

• Bibbibumbi

Är i vecka 17. Går på Limhamns barnmorskemottagning.

• tidigareplatt

Granen på Värnhem var bra. Toppen BVC också

• Serahjay

Jag går på City. Ligger mellan davidshall och gustav ungefär. Helt ok tycker jag.
    Trevliga bm. Min heter Leila. Hade henne strax innan när jag skulle ta cellprov och lyckades få henne igen. VIlken tur! För henne känner jag mig mycket bekväm med.

Svar på tråden tips på bra barnmorskor i malmö