Min sambo spelar data-spel hela nätterna......
Var nog lite inne på Nemosens tankar där, det är väll inte hela världen om han slappar framför datorn några timmar på natten efter jobbet? Ni sover väll ändå?
Var nog lite inne på Nemosens tankar där, det är väll inte hela världen om han slappar framför datorn några timmar på natten efter jobbet? Ni sover väll ändå?
Alltså, jag kan sitta i timmar framför datorn här på FL och så vidare efter jobbet, min sambo spelar också WoW och kan sitta några timmar, men det är ju hans stora intresse så mig stör det inte, inget annat blir lidande, varken hund,städning,matlagning,pluggande så för oss blir det ju inget problem. Men är det något som blir lidande under den tiden undrar jag? Eller sköter han de han ska annars på dagarna, och umgås med dig så ser jag inget problem i att han sitter ett par tim, WoW är ju ett sådantspel som tar lång tid och man kan inte alltid gå ifrån närsomhelst.
Nej det låter som ni har problem och han inte kan hantera det, hade vart skillnad om han hade tid för dig samt gjort de han skulle, så fungerar det ju här hemma och han kan då sitta timmar ibland och spela. Men det är ju en anna nsak då.