Inlägg från: trassan |Visa alla inlägg
  • trassan

3-4-åring får inte låna toalett, vad gör ni?

i butiken går ju säkerheter före ett kissnödigt barn.. man vet aldrig vad det är för någon som säger att den bara ska låna toaletten med sitt kissnödiga barn. Lånar personalen ut toan så bryter den personen oftast mot företagets regler och  man vill ja ha sitt jobb kvar och en trevlig arbetsmiljö melan sina chefer och kollegor vilket det inte blir om man inte sköter sig och det gör man ju inte genom att låta kissnödiga barn med förälder springa in på lagret med alla våra värdesaker mm i. Sen vill inte personalen städa efter kunderna på personal utrymmena också, räcker ju med det i butiken.  
    Bara ett svar till dom som absolut inte förstår varför dom inte får låna personaltoan som oftast ligger  inne  på lagret.

• trassan
    hallonsweet skrev 2011-07-08 19:14:23 följande:
    Jag håller fullständigt med att klädbutiker borde ha kundtoaletter!

Jag är bara inne i debatten eftersom jag är den säljaren (som sagt som inte jobbar i just klädbutik utan smycken) som måste neka kunderna att låna våran toalett. Men jag tror det är mer okey med smycken eftersom jag har extremt dyra varor som absolut inte får lämnas utan uppsikt, även om de är inlåsta så måste jag ju bevaka butiken + att jag alltid jobbar ensam, vi är bara 2 eller fler runt jul.

Absolut tycker jag att större klädkedjor kunde ha kopplat in en liten kundtoalett, allt för att deras kunder ska kunna strosa, prova kläder och välja saker i lugn och ro utan att behöva stressa för att leta efter en toalett.
    och det är sedan personalen som ska ha tid och vilja städa den riktigt nejbajsade toaletten, som om vi butiksjobbare bara stog hela dagen.
Svar på tråden 3-4-åring får inte låna toalett, vad gör ni?