Inlägg från: Perjonsson |Visa alla inlägg
  • Perjonsson

Nu har jag köpt min första vibrator!

Anonym (Bre) skrev 2019-08-05 00:34:30 följande:

Jag skiter fullständigt i vad du köper eller vad du stoppar i din fitta.

Inget slår min kuk iaf

Så säger bara en okunnig människa.

Du har ingen anning om vad leksaker fixar som du imte klarar men det betyder inte att man vill vara utan kuk heller och går imte att jämföra riktigt.
  • Perjonsson

Sexleksaker borde vara lag på .

Tjejer är alldeles för pryda och vågar inte riktigt erkänna sina lustar och därmed inte experimentera så som de borde för att hitta sin njutning.

Jag hoppas min dotter skaffar leksaker och finner sin egen väg till härligt sexliv och inte blir passiv mottagare när det blir dax för pojkvän.

• Perjonsson
    Anonym (Hehe) skrev 2019-08-07 12:02:46 följande:

Min sambo är normalt lite pryd pga katolsk uppfostran hos gammal mormor i Sydamerika men det hindrade henne inte att begära analsex när vi lagt oss. Jag blev lite tagen på sängen... Men nu ska jag överraska henne med en vibrator eftersom hon är så pass frigjord.

Alla(?) pratar om nån jäkla hare. Rabbit? Är det en bra förstagångsleksak?

Nä skippa haren då det är en dildo som inte btukar gå djupt och har klitoris vibrator allt i ett. Den är bra om hon är ensam o sköter allt med en hand.

Som leksak för er att använda ihop tycker jag en rejäl styv ådrig dildo på 22cm minst och så köper ni även en bullet eller ägg med steglös fart.

Då kan du sköta dildon djupt i henne medan hon hjälper till med ägget på klitoris.

Men bind fast henne så hon inte flyger ut ur fönstret.

Länge leve brasilianskor!!!!!
Svar på tråden Nu har jag köpt min första vibrator!