Inlägg från: Anonym (Hehe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hehe)

Nu har jag köpt min första vibrator!

Min sambo är normalt lite pryd pga katolsk uppfostran hos gammal mormor i Sydamerika men det hindrade henne inte att begära analsex när vi lagt oss. Jag blev lite tagen på sängen... Men nu ska jag överraska henne med en vibrator eftersom hon är så pass frigjord.

Alla(?) pratar om nån jäkla hare. Rabbit? Är det en bra förstagångsleksak?

• Anonym (Hehe)
    Anonym (W47) skrev 2019-08-07 17:28:04 följande:

Rabbiten är jättebra, enda nackdel att man kommer för fort..

Jag köpte en rabbit. "Bäst i test". 10 program. Klitt.vibrator. Bluetooth. Radio. Espressobryggare. 299 spänn. Sambon ska få den i en fin presentförpackning. Hoppas hon gillar den.
  • Anonym (Hehe)

Rabbit är grejer!! Hon fick den i en sån där metallisk presentpåse för vinflaska. Vi satt å åt middag. Hon stoppade ner handen och hon fick stora ögon. Hon drog upp den och sa med förlägen uppsyn; "En penis!".

Det visade sig att hon aldrig provat en sån. Senare på kvällen så provade vi och hon kom på ett par minuter. Kraftig orgasm. Jag väntade lite medan jag höll om henne. Hon var utmattad.

Jag frågade; "En till gång?". Hennes respons var nekande. Absolut nekande. Jag lyssnade inte och lade an den mot hennes sköte och sakta tryckte in den. hon började kvida "neeej neej.... Mmmm... Oohhh". Ändrade speeden till pulserande och sen började hon skaka mer och orgasm två kom.

Sen fick jag komma in bakifrån. Jag behövde lite ro i mig.

Vi somnade nöjda. Den där rabbit för 299 kr var väl investerade pengar.

Svar på tråden Nu har jag köpt min första vibrator!