Inlägg från: The past is now |Visa alla inlägg
  • The past is now

Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)

JuliaåRonjasmammis skrev 2011-07-06 14:16:19 följande:
    Men det där är ju inte att vara "kvinnlig", det där är att vara ett våp! 

Sorry, men så är det.
    Stackars lilla fina ts.
  • The past is now
    Moniqe1979 skrev 2011-07-06 14:21:11 följande:

Usch vilka äckliga fördomamr du går och bär på.
    Att en pojkflicka skulle vara MISSLYCKAD eller likställa emd att barn är ju rent skrämmande.
    Jag ÄR en pojkflicka och är verkligen inte misslyckad och ett BARN slutade jag vara när jag var i tidiga tonnåren

däremot är jag DRIFTIG och SJÄLVSTÄNDIG. jag ´gilalr att fixa naglaran, gå i klackar och ha fina underkläder, sköter min kroppsbehåring och hygien i övrigt. klär mig gärna i uringat och tajta toppar MEN ytterst sällan i kjol.
    Jobbar på ett företag som är till 98% män som jobbar där.
    Jag är inte rätt för att byta däck på bilen, inte rädd för att byta en trasig elkontakt hemma osv

dock betyder inte det att jag är MISSLYCKAD som kvinna, hustru eller mamma bara att jag har lite andra personlighets drag och intressen är vad sonm anses vara "traditionellt kvinnligt"

Ok kan ACeeptera om du INTE vill vara sådan men släpp fördommarna om att man är misslyckad om man inte är så som DU anser en kvinna skall vara.

• The past is now
    Anonym (pojkflickan ts) skrev 2011-07-06 14:32:30 följande:
    tack^^ ( Oskyldig ) bara för att du är avundsjuk på mitt fina liv^^ Skaffa dig det livet du vill ha så slipper du tycka synd om mig. Är du redan lycklig i ditt liv? Varför hackar du på mig då?

men tråden handlar som sagt inte om att jag är fin eller ful utan om hur jag kände det när min man sa att jag var en pojkflicka. KOmmentarer om hur jag lever mitt liv eller inte är helt oväsentligt i tråden.
    Jag skulle aldrig gör mig så handikappad som du är. Jag är gärna en pojkflicka.
Svar på tråden Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)