Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)
Vad är det som är fel påatt vara en sk pojkflicka då?
Om man klär sig feminint, har feminina drag i ansiktet och klär sig kvinnligt så är det ju uppenbartligen så att man är en pojkflicka om man vägrar hålla käften som en liten mes. Jag är hellre en pojkflicka eller ses som "grabbig" en sitter med benen i kors, målar naglarna och håller käften och inte vågar öppna munnen och säga att Det där är åt helvete korkat.
Dessutom så är uttrycket pojkflicka så vidrigt att jorden nästan slutar snurra, Jag är fan ingen pojkflicka fär att jag vet vad jag vill, vägrar hålla munnen stängd och står för vad jag tycker och tänker.
Jag tänker absolut inte sitta tyst och le och se söt ut medan någon klankar ner på mig eller någon annan. Jag tänker inte stå och titta på om någon bli misshandlad heller, så är jag den första som springer fram och smäller till personen.
Att påstå att en kvinna med vagina och bröst är en pojkflicka är fel, fel ,fel. Man är inte grabbig bara för att man inte beter sig "som en kvinna ska"