Inlägg från: Anonym (hum) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hum)

Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)

Du, jag tänkte på en sak... du tror inte han menade att du är en stark människa då? Du har ju alla kvinnliga attribut man utåt sett kan ha tycker jag när man läser din TS.
    Ditt sätt att uttrycka dig på är däremot inte vem som hällst som har/gör. Jag gissar att du är en kvinna med skin på näsan och kanske menar han pojkflicka med någon som kan ta vara på sig själv?
    DVS att han beundrar din självständighet?

Gå inte så hårt åt han? han menade det inte på ett dåligt sätt säger han ju, sen att du lägger i något negativt i det är en annan femma? Ta't lugnt. Han försökte ge dig en komplimang och en sida som han beundrar hos dig, varför skiter du i vad han gillar? varför inte bara ta till dig hans välmenande komplimang?

Som ett litet tips, om du är hälften så intensiv i din ton till din man som du är i TS så är det klart han backar och försöker släta över. Han fattar ju att han sagt något fel

Svar på tråden Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)