• Douglas

Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)

Pojkflickor är aningen maskulina i beteendet. Att vara en pojkflicka har inget med utseende att göra, det är ett beteende som vissa tjejer har. De spelar hellre tvspel och dricker öl än att måla naglarna. De har ibland bristande hygien (likt män), de gillar att aktiviera sig och sporta. Men tydligaste tecknet på en pojkflicka är att hon trivs bäst med manliga kompisar och ogillar och snackar skit om feminina kvinnor och deras gruppbeteenden. En pojkflicka är extremt stolt över att vara pojkflicka (alltså är ts inte en pojkflicka). Pojkflickan är lite mindre hämmad än den vanliga flickan och det är svårt att få hon att skämmas. Pojkflickan är mer vågad i sängen än en vanlig flicka. Pojkflickan har dock svårt att bli lycklig i kärleksrelationer, det är svårt att utveckla kärlekskänslor för en pojkflicka det stannar ofta i kompisrelationer och sexuella förbindelser.

Svar på tråden Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)