Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)
En pojkflicka är för mig en kvinna som kan ta hand om sig som inte är ett typiskt jobbigt jäkla fruntimmer. En kvinna som kan skruva upp saker, skarva sladdar, byta oljan i bilen och fortfarande vara snygg och välvårdad.
Har ni sett fotbollsbrudarna på galor? Dom är eleganta, kvinnliga, men kan försvara sig och möblera om själva utan ett gäng karlar till hjälpredor :P
Jag är hyfsat tjejig av mig, långa naglar, sminkar mig, långt hår osv, men jag kan fixa mycket grejer själv och jag gillar mkt saker killar gillar, t ex vissa typer av tvspel som inte innebär att man ska sälja muffins på tid osv.
Jag ser mig själv som en pojkflicka. Och är stolt över det :) Så sluta sura för att han tycker du är en självständig kvinna.
Jag har ett förhållande som fungerar jättebra, för jag är inte en man som försöker leva med en heterosexuell man, jag är kvinna även om jag har vissa manliga intressen. Man är inte bara p åett sätt hela tiden, alla har många sidor av sin personlighet, jag lagar mat, köper söta trosor osv, men jag kan även kolla på Ufc och heja på snubbarna som slåss.
Så douglar teori om att man inte kan leva med pojkflickor stämmer inte. Alla karlar vill inte ha hjälplösa våp :P Det finns dom som vill ha ett förhållande med 2 personer på samma nivå och inte ett där mannen ska hjälpa kvinnan med allt eller tvärtom :)