• Stinky

Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)

Men orka palla raka musen varje jävla dag...

Den farligaste av våra fördomar är tron att vi inte har några.
  • Stinky
    Mallan76 skrev 2011-07-06 23:07:40 följande:
    TS!

VAR STOLT ÖVER DIG SJÄLV! Ingen annan är som du! Du är unik!

Du skriver: "När jag var ett barn var jag ute i naturen mycket. Fiskade och byggde kojor, klippte gräs och tvättade min pappas bilar men jag hade hoppats på att den rollen försvunnit ur mig när jag slutade vara ett barn för sisådär 10-15 år sedan..."

Du kommer alltid vara du, oavsett om du är 8 eller 30 år! Och oavsett om du har feminina kläder eller mekar med bilar. Så pleease, var inte någon annan än dig själv! Försök aldrig förändra dig sjäälv! Nej, var stolt över att du är du!
    Vill du köra MC, gör det! Vill du se på fotbollsmatcher på TV, gör det! Vill du måla nagellack och fixa håret hela dagarna, gör det!

Personligen tycker jag att ultratjejiga tjejer kan vara lite jobbiga att umgås med. Som ställer sig på en stol och skriker när en mus springer in i huset eller vägrar fylla på spolarvätska i bilen för att det råkar vara "mannens uppgift". Du blir inte mindre kvinna om du mekar med bilar!

Du kan ha vackra klänningar och nagellack OCH meka med bilar och ändå vara 100 % kvinna för det.
    Och jag är säker på att din mamma och man älskar dig precis som du är.
  • Stinky

Pojkflicka har inte med utseendet att göra, enligt mig.
    För mig är en pojkflicka någon som vågar ta för sig och har skinn på näsan. En tjej som inte strävar efter att vara så feminin eller manlig som möjligt, utan som är sig själv på gott och ont. En riktig pain in the ass i många fall och som rör upp känslor för att hon inte riktigt passar in i "ramarna" för hur en "riktig" kvinna ska bete sig. Att vara pojkflicka innebär inte per automatik att man skiter i sitt utseende. Tvärtom så kan man vara väldigt mån om det.
    Jag är själv en s.k. "pojkflicka", om man utgår från mitt tänk om hur en pojkflicka är. Jag har väldigt svårt för fjompiga, fjolliga brudar och har alltid haft det lättare med manliga vänner än med kvinnliga. Tjejer kan vara så oerhört falska, och det är alltid en jävla konkurrens om tamejfan allt.

• Stinky
    straw2008 skrev 2011-07-06 19:27:29 följande:
    Pojkflicla för mig är en kvinna som för mig är plattbröstad använder oftast bekväma kläder inget sitter åt eller är obekvämt. Har oftast Max page längd på håret. Kör lager på lager o har gärna houdini jackan vid alla tillfällen, fin som sportsktivitet. Har baddräkt istället för bikini, gärna sånna där sommartofflor hrm vad heter de... Inte foppa utan sånna som regleras med kardborrar? Fjällvandrar o bangar inte en omgång brännboll. Däremot är hon inte dpeciellt intresserad av att köa för släppet till valentino goes hm
    Hahaha! Nu ser ju inte jag ut så som du beskriver, men skulle nog hellre se ut så än att ha en fitta i ansiktet ( läs: förstorade läppar) och se allmänt plastig och dum ut.
  • Stinky
    HäxanSurtant skrev 2011-07-06 23:38:29 följande:
    Inte jag heller, men jag hade valt att se ut så om de andra alernativet är som du beskriver! Skrattande
    Med en fitta i ansiktet? Oh, no! Det är SÅ fult! Har man inte naturligt fylliga läppar, så är det inte meningen att man ska ha det heller. Det är ju bara att titta på dem som fyller dem, de ser ju anskrämliga ut, haha!
  • Stinky
    Apocalypso skrev 2011-07-06 23:52:59 följande:
    Jag är pojkflicka och stolt 100% kvinna med mina kurvor, långa hår och high heels oavsett om jag drar igång motorsågen, byter däck på bilen eller leker med en man tills han tappar behärskningen. Jag äger både balklänningar och vandrarkängor, föraktar fysisk vekhet och ointelligens oavsett kön. Skål
  • Stinky
    Yastyria skrev 2011-07-07 00:00:51 följande:
    Exakt så!
    Kyss Skål
  • Stinky
    HäxanSurtant skrev 2011-07-07 00:04:36 följande:
    Ja de kan man väl lätt påstå att dom gör. Fast jag tycker de allra flesta ingrepp ser makalöst barocka ut så jag skall nog mest hålla käften innan jag blir lynchad!
    Haha! Det ska nog jag med. Nu ska jag hoppa ned i snarklådan och få min skönhetssömn och vakna rosenkindad och vacker som en rosenknopp imorgon bitti. Kyss 

(... eller snarare med påsar under påsarna under ögonen och med alla gravidkrämpor man kan tänka sig!)  
  • Stinky
    Anonym skrev 2011-07-07 17:43:22 följande:

Alltså...den här tjejen klär sig kvinnligt men som ni ser så har hon en manhaftig kropp och ser ut att gå väldigt manligt.

Kanske där det faller ts?

Är det där Demi Moore och Will Smiths ena dotter? Deras döttrar har väldigt maskulina ansiktsdrag.
  • Stinky
    HäxanSurtant skrev 2011-07-07 18:08:09 följande:
    Antar att du menar Bruce Willis eller hur han nu stavar
    Haha! Nog fasiken gör jag det! Så fel det blev där...  
Svar på tråden Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)