• Mallan76

Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)

TS!

VAR STOLT ÖVER DIG SJÄLV! Ingen annan är som du! Du är unik!

Du skriver: "När jag var ett barn var jag ute i naturen mycket. Fiskade och byggde kojor, klippte gräs och tvättade min pappas bilar men jag hade hoppats på att den rollen försvunnit ur mig när jag slutade vara ett barn för sisådär 10-15 år sedan..."

Du kommer alltid vara du, oavsett om du är 8 eller 30 år! Och oavsett om du har feminina kläder eller mekar med bilar. Så pleease, var inte någon annan än dig själv! Försök aldrig förändra dig sjäälv! Nej, var stolt över att du är du!
    Vill du köra MC, gör det! Vill du se på fotbollsmatcher på TV, gör det! Vill du måla nagellack och fixa håret hela dagarna, gör det!

Personligen tycker jag att ultratjejiga tjejer kan vara lite jobbiga att umgås med. Som ställer sig på en stol och skriker när en mus springer in i huset eller vägrar fylla på spolarvätska i bilen för att det råkar vara "mannens uppgift". Du blir inte mindre kvinna om du mekar med bilar!

Du kan ha vackra klänningar och nagellack OCH meka med bilar och ändå vara 100 % kvinna för det.
    Och jag är säker på att din mamma och man älskar dig precis som du är.

Svar på tråden Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)