Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)
Anonym (pojkflickan ts) skrev 2011-07-06 12:19:21 följande:
Jag skiter väl i vad han gillar, jag vill fan heller inte vara en jävla pojkflicka!En pojkflicka för mig är, som ni säkert förstått vid det här laget, inte någonting positivt. Jag ser framför mig Pippi Långstrump som vuxen, eller en feminin verson av Jim Carrey... jag ser en person som inte vårdar sitt yttre, någon med kort hår bara för att det är praktiskt, med korta naglar bara för att det är lättare, med foträta skor, med säckiga kläder och sportBH. Jag tror inte att den personen är jag, jag vill absolut inte att den personen ska vara jag.
Jag vill vara feminin och blomstrande. Jag vill inte att MIN MAKE ser mig som en pojke, som en töntig sportig tjej som älskar allt praktiskt.
Pojkflicka är snarare något positivt och innan du blir vansinnig på din sambo bör du nog ta reda på vad han menade. Jag är också pojkflicka och jag tror att de flesta framgångsrika kvinnor är det. Angelina Jolie är ju ett lysande exempel på en pojkflicka och hon brukar ju konstant hamna bland de sexigaste kvinnorna i världen, så någon förolämpning är det absolut inte.
Men det är klart, om ditt ideal är Betty Draper så har du nog kommit fel...