Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)
Men lilla vän! Man gör inte karriär som pojkflicka! Du har uppenbarligen en väldigt annorlunda syn på vad en pojkflicka är jämfört med många andra i tråden.
Jag är, och har alltid varit, en pojkflicka, och till och med manhaftig. Jag tar för mig och är ingen blyg viol, trivs bäst att jobba tillsammans med killar och har inga problem med vare sig deras språkbruk eller grova skämt, har själv arbetarbrallor med knäskydd när jag jobbar - men svarta, de ska ju vara lite snygga också Rensar avlopp och städar bilen, är en stalltjej som mockar skit och kånkar vatten, gillar V8-motorer och bebisar...antar att jag är nog mer butch än kvinna i dina ögon av den beskrivningen - MEN - jag älskar snygga skor med höga klackar, har hellre kjol och klänning än byxor när det passar. Sminkar mig och målar naglarna.
Jag är stolt över att vara en sk pojkflicka - eller grabbig är kanske ett bättre ord - det är en del av mig.
Jag tycker att du ska fråga både din man och din mamma, vad hos dig som gör att de ser dig som en pojkflicka, och du ska även tala om att du faktiskt tar illa vid dig.