Inlägg från: Anonym (Ella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ella)

Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)

Att vara en pojkflicka är mina ögon något positivt, helt enkelt en stark kvinna som faktiskt kan ta hand om sig själv  och inte behöver ringa om hjälp så fort något går sönder osv.

Jag är nog en pojkflicka egentligen, jag har långt hår långa naglar och använder gärna kjol och klackar

Är dock tatuerad, piercad, älskar att bygga/snickra, fixar det tekniska hemma (min man är kass på allt sånt ), det är jag som rensar avloppen, kaklar mm.
    Det som reta min man ibland är att jag inte _behöver_ hans hjälp egentligen utan att jag faktiskt kan göra det mesta själv och gör en hel del saker bättre än han ...

Jag har vänner som inte ens vet hur en borrmaskin ser ut, som står handfallna om något tekniskt går sönder, som får panik och en nagel går av och jämnför man mig med de så är jag väl en pojkflicka.

Svar på tråden Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)