Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)
TS: inte läst alla andra inlägg men pojkflicka har väl inget med hur du klär dej i sportbh mmoch säckiga kläder? Jag kan säga att jag är en pojkflicka på många sätt och det är väl en väldigt attraktiv sak har jag erfarit...eventuellt negativt har varit att man även är snabb på att ta beslut, kör sitt race och helt enkelt skrämmer mannen lite med sin enorma självständighet för jag vet jag klarar mej själv.
Alltid hört jag varit en pojkflicka och aldrig ens tänkt att det är en som är som hon du beskriver ..hi,hi,hi!! Ingen karl ser mej som en pojke vilken frisyr jag än har eller så....eller jo i vissa yrken men det är väl för de inte förväntar sej en kvinna komma kunna vissa yrkesroller.
Jag tar många beslut och hugger gärna i även om en nagel ryker, jag är kaptenen på segelbåten och vi bägge tar stora beslut i lavinterräng i bergen...kan bli jäkligt kul liv om man tar till vara på sina "manliga" egenskaper. Roa dej med det istället för att bara glo i spegeln.
Din fråga: ur min syn är pojkflicka inte hur man ser ut utan hur man aggerar..med tanke på ditt inlägg är du definitivt en tjejtjejtjej som behöver andras åsikter för att veta vad du tycker
kul denna siten med så många konstiga inlägg och frågor från osäkra människor..ha,ha.ha. kan ju bara roas!