Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)
Hmm alltså jag är en pojkflicka, med figur som tydligen uppfattas som feminin, alltid långa naglar, dock kort hår, men det varierar till och från. Är mkt praktisk, har bara bekväma kläder som jag trivs i. Går dagligen i gummiskor, men skulle kunna vandra runt i klackar också om jag ville, men det gör jag sällan, förutom när jag städar
För mig finns det inget negativt med ordet, jag har aldrig fått uppfattningen om att andra tycker det är negativt heller. Att vara feminin handlar knappast om att raka fittan varje dag eller om man har håriga eller släta ben.
Det är som att påstå att en kvinna med a-kupa i bröststorlek är en man, du fattar väl själv hur sjukt det låter eller?
Jag är kvinna, kommer dö som kvinna, men jag är grabbig till sättet. I min värld innebär det då att jag alltid är rak och ärlig och säger vad jag menar, jag kör inga substila budskap eller kringelikrokar mig runt en massa för att komma fram till vad jag egentligen vill ha sagt.
Frågar någon mig om jag är sur och jag är sur så svarar jag ja jag är sur. Inte nej med världens suraste röst och hoppas att någon skall fatta hinten. raka rör fungerar bäst. Har tidigare mest haft kill kompisar även om det börjat jämna ut sig de senaste åren.
Din man kanske bara tycker att du är rak och ärlig, säger vad du menar och menar det du säger och därmed grabbig i hans värld och således en pojkflicka Bara en tanke..