• hotmamma

Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)

Jag anser absolut inte att det är negativt att vara en pojkflicka,,,,, Jag har alltid varit en och kommer dö som en,,, Bygger altan hellre än bakar bullar....... men sminkar mig lika gärna och gör mig fin med allt vad som hör till. Har en tös på 4 som är riktigt tjejig och det är roligt att hon är så olik mig i den åldern,, Hon ska ha allt som är rosa och fint och gud nåde mig om jag har plockat fram fel kläder.... =) Men nu undrar jag bara en sak........... En man som gör allt vad en "kvinna" ska göra då,,,, bullbak, städa och sköta hem vad kallar vi en sån,,,, Flickpojke??? 

Om det inte var du eller någon annan måste det varit jag
  • hotmamma
    Anonym skrev 2011-07-07 01:20:12 följande:
    Det enda kvinnor "ska" göra är att föda barn resten har inte ett smack med könstillhörighet att göra.
    Det är sånt här tugg jag blir så oerhört trött på...

PS. Varför är ditt nick hot-mamma? Det låter inte så snällt...
    Om bara folk LÄRDE sig IRONI,,, du såg väl ändå mina "" eller har du sellektiv läsning????

Och varför mitt Nick är som det är har du ju inte med att göra, jag är ju inte en fegis till anonym iallfall....
  • hotmamma
    Apocalypso skrev 2011-07-07 00:51:42 följande:
    Vaddå "ska" göra? Jag är en jäkel på att både baka och laga mat och känner inte någon oavsett kön som gillar att diska och städa, alla vill väl däremot ha rent och fint omkring sig? Jag skulle gärna köpa hushållsnära tjänster, men laga mat gör jag gärna själv bara jag slipper diska.
    Och detta lästes inte med ironi som det var menat,,, Tänk att vissa bara läser det dom vill läsa och missar själva poängen,,,,, Jag lagar oxå min egen mat och städar men där imot vet jag andra som det är mannen i huset som får göra typ alla """"kvinno"""" saker.... (missa nu inte att läsa kvinnosaker med ironi) Hon fixar bilarna och allt typ det "manliga" medans Han går inte och pillar på blommorna och tar hand om så kallade "kvinnosaker".... Och sluta tolka in saker som inte ens var tänkt,,, tack
  • hotmamma
    Apocalypso skrev 2011-07-07 18:41:29 följande:
    Sluta ta åt dig allt som ett annat fjompigt våp, tack. Tydligen ser du inte citattecknen själv så tolka inte in en massa skit som inte skrivs Hot-mamma, tack.
    små skrattar och tror inte alls att du är helt hundra...... =) och varför skriva samma sak som mig i en mening riktad mot mig???? VÅP!! i så fall proud to be
Svar på tråden Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)