Inlägg från: Elenas hasselbackspotatis 86 |Visa alla inlägg
  • Elenas hasselbackspotatis 86

Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)

Haha vilken rolig tråd! Tänk vad folk kan bli upprörda över hur en annan människa väljer att leva sitt liv.

Jag förstår TS fullt ut, lever själv i en liknande situation som fungerar perfekt för oss. Jag själv tankade bilen för första gången i påskas, då var jag 23 år.

Ordet pojkflicka är väl inte det trevligaste, men jag tänker främst utseendemässigt om någon använder den termen. För mig är en pojkflicka en tjej som klär sig manligt, med stora täckande kläder, kortklippt hår och "allmänt ofixad" (inget smink, onopprade bryn etc). Att vara en pojkflicka till personligheten är något annat, trodde vi hade kommit längre än så 2011.

Åter till tråden, alla lever vi olika liv med olika förutsättningar. Har TS råd att vara hemma och fixa (lyckliga henne känner jag) så låt henne! Så typiskt FL:are att vara missundsamma och inte kunna vidga sina vyer.

Tack för mig.

Jag har läst hela tråden och det är det JAG (har ingen kursiv stil i min lur) uppfattat att den handlar om? Att TS är hemma o hennes man jobbar, att hon inte kan tanka bilen men ändå undrar vrf hennes man kallar henne pojkflicka?

Är det inte det tråden handlar om? Hur hon lever sitt liv???????

Jag har läst kommentarer i tråden som varit sarkastiska och hånat TS?

Haha jag har redan påpekat att det är 2011

Jag sitter med min iphone, ganska jobbigt att skriva svar på tal på inlägg som är fem inlägg upp när det inte finns nån citatfunktion.

Jag menar att jag tycker det här blivit en typisk FL-tråd där man alltid hackar på TS. allt en TS skriver är alltid fel. Om man verkligen läser vad TS menar så inser man att hon flera gånger skrivit att hon inte vill vara det som HON (fortfarande ingen kursiv stil på iphone) anser vara en pojkflicka eftersom HON har en dålig bild av pojkflickor. O direkt är det massor av gamla moraltanter som kommenterar att TS minsann inte ska komma här o snacka skit om de som är pojkflickor? ... antingen har jag missat nåt, eller så blandar folk samman SIN och TS bild av pojkflickor. TS har som sagt fortfarande inte sagt ett ont ord om någon annan än sig själv. DET ENDA HON FÖRBRÅR ÄR SIN BILD AV POJKFLICKOR? Då behöver inte hela FLs pojkflickor ta åt sig?

Hoppas jag fått fram min poäng, nu har jag iphone-tumme.

KL! Precis det som jag ville få fram, det blir ALLTID såhär på FL och det är därför jag aldrig startar trådar (utom rena fakta trådar där jag undrar om något rent praktiskt) längre.

Vad bra du beskrev problemet i tråden! Nu hoppas jag att åtminstone någon ser den på ett annat sätt - om man ser det ur TS perspektiv så är det som om fullt av folk skrivit "vad är det för fel med att vara oattraktiv? Jag är oattraktiv o stolt över det" Hahaha!

Jag tycker du borde höra med din man igen TS, se efter vad han definierar som pojkflicka?

När jag ser er framför mig så ser jag Mickan o Fredde i Solsidan - o jag kan tänka mig hennes reaktion om han sa så till henne^^

En pojkflicka är en flicka som ser ut och uppför sig som en pojke - ingenting smickrande

Will Smiths dotter är det nog inte

Som flera andra föreslagit i tråden, kan du inte lägga in en bild på dig TS?

Det verkar som att TS lämnat tråden, så min teori lyder som följer;

Det verkar ju onekligen som att manhaftig och pojkflicka är exakt samma sak för TS

Svar på tråden Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)