Inlägg från: mrs Elliott |Visa alla inlägg
  • mrs Elliott

Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)

Cameron Diaz är ju en pojkflicka dvs någon lika gärna kan svepa en öl med grabbarna och ha gummistövlar eller svida om till högklackat och läppstift..Jag är sån och har alltid fått bekräftat att karlar tycker det är jävligt sexigt ;)

• mrs Elliott
    Anonym skrev 2011-07-07 20:40:19 följande:

Nej...jag menar inte så, utan som ett exempel..att kalla mig för pojkflicka skulle vara en sån stor förolämpning att han lika gärna skulle kunna kalla en heterosexuell kvinna för flata för så känns det...som att jag är en man istället för den feminina kvinna jag är.

Det skulle vara som nån satt en kniv i hjärtat på mig.

Det är inte bara utseendet men mitt sätt att vara det handlar om.

Kära du ,jag kan försäkra dig om att pojkflicka som jag är har jag absolut inte saknat beundrare ..tänka sig. Det är sådana som dig männen beklagar sig över till de kvinnor som de känner att de kan prata med ;)
  • mrs Elliott
    Add3 skrev 2011-07-07 23:59:25 följande:
    Har alltid varit svag för 'pojkflickor'...
    Seeee ! I told ya ;)
  • mrs Elliott
    Lemuu skrev 2011-07-10 18:34:21 följande:
    hahah, jag ser mig själv som pojkflickig med men hatar sport faktiskt, men lipar inte över att naglarna går av direkt eller att mitt hår har lite gult i sig.. om man är på fest så sitter jag int eheller tyst o inte vågar något, tar mer över killrollen iåsfall, öppen om sex, men är ändå ingen attention whore
    Att ditt hår har lite gult i sig ?? fattar inte..
Svar på tråden Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)