Inlägg från: Anonym (boygirl) |Visa alla inlägg
  • Anonym (boygirl)

Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)

Jag var en pojkflicka som liten. Lekte med bilar, lego och andra "pojksaker" med min bror. Fick lära mig hur man var när man var "tuff" ur hans perspektiv såklart och försökte efterlikna det. Det blev ju ganska pojkigt.

I vuxen ålder skulle jag fortfarande kunna ses som pojkflicka eftersom jag inte sminkar mig, inte rakar benen och inte går i högklackat och shoppar för multum varje dag. Men vet du vad? Jag är så pass kvinnlig naturellt så jag behöver inte hålla på att sminkas, rakas och klä mig moderiktigt. Jag är kvinnlig ändå!

Jag tror f.ö att din sambo tycker OM att du är en pojkflicka. Han kanske inte orkar med gnälliga, pipiga, sjåpiga kvinnokvinnor som inte vågar göra nåt. Han kanske tycker att det är krut i dig och att det är skönt. Idiotiskt att det ska behöva delas in i ett fack och dessutom som nåt som inte låter så kul, men egentligen är nog pojkflicka i mångens ögon något positivt.

Svar på tråden Min man kläckte ur sig att jag är en pojkflicka?! JAG?? (män får gärna svara i tråden)