Jag förstår ts och varför hon blir upprörd...
Vem vill egentligen bli kallad för pojkflicka när man är en feminin kvinna?
Låt mig säga att det handlar inte bara om utseendet...Det handlar om ditt beteende, hur du för dig, hur du går osv...
Jag har sett dessa pojkflickor, och jag kan se på lång väg om en kvinna är en typisk pojkflicka...Det är en aura det har runt sig, en energi som är maskulin.
Ts, om jag var du så skulle jag fråga din man, dina vänner, och din mamma etc varför de tycker du är en pojkflicka.
Sen skulle jag investera på att ta en kurs i vett och etikett.
Kanske få en personlig coach som visar dig hur en kvinna för sig i olika sammanhang...Om hur du kan gå mer feminint och hur du talar, står och sitter mer feminint.
Detta kan du få tag på youtube gratis! Finns mycket du kan hitta där som kan hjälpa dig.
Sen kan du fråga dig själv lite olika frågor så som "tuggar jag tuggummi?" Om du gör det så sluta genast om du nu inte är i ditt privata hem utan någon som ser dig.
Att tugga tuggummi är inte feminint, inte heller är det feminint att tugga med öppen mun.
Sitter du med benen isär? Isf så korsar du dem annars ses du som "butch".
Om du har kraftiga armar, eller muskulösa armar så täck gärna dem, samma sak om du har breda axlar...klä dig efter din kroppstyp och det som smickrar den.
Kort hår går bort om du inte är en liten nätt och small älvlik sak (tänk natalie portman som redan har ett väldigt feminint ansikte)
Sen så handlar det om att mentalt se sig själv som en feminin mjuk kvinna.
Du måste verkligen omprogrameras och det är inte lätt.
Ett till tips är att ha på dig romantiska underkläder...fina BH'ar och trosor, romantiska mjuka feminina (nyckelord).
Du kommer känna dig mycket bättre.
Tänk också såhär: Desto maskulinare du ser ut, desto mer feminin måste du se ut.
Om du har ett mer "pojk" ansikte så måste du ha långt hår oavsett.
Om du har en kraftig maskulin kropp så måste du bära klänning så ofta som möjligt.
Om du är kort och tjock så måste du nästan ha klackskor jämt för att se längre och smalare (feminin) ut.
OSV.....
Lycka till ts!