Inlägg från: iwannarock |Visa alla inlägg
  • iwannarock

kan alla bara lägga ner skiten!!

Tycker det där va riktigt bra skrivet TS.

Jag har ammat mina 2 barn och kommer amma min kommande (om allt går som det ska ) för att det har alltid fuknat bra för MIG men det är fruktansvärt irriterande när folk pickar ner på andra hela tiden. Man är en kass mamma om man gör si eller så jag är gravid och jag röker fortfarande, träffade en kompis för 2 veckor sedan och det enda hon sa när jag berättade att jag va gravid va -Men du röker ju.... ???? Ja så jag kan inte vara gravid för att jag röker??? Nu är det ju inte alls samma sak som amma eller inte men just detta eviga pickandet. GÖR MIG GALEN!!

• iwannarock
    Bzzzzz skrev 2011-07-06 21:06:07 följande:
    "Milko - ekologiskt framtagen"
    Ja visst är det tråkigt. Men som detta med rökning, jag slutade röka under mina 2 tidigare graviditeter men röker som sagt nu under min 3,dje men nu säger ju barnmorskorna iaf där jag går och där jag givärt och ck förut att det är "bättre" att fortsätta röka men minska än att sluta helt för det blir en sån omställning för både dig och barnet om du bara slutar tvärt, det gör tydligen barnet stressat....
  • iwannarock

MEN sen ska vi ju inte glömma att saker ändras HELA tiden nu ska man säkert sova på höger sida och äta precis ALL mat och rök GÄRNA och ett par glas vin om dagen är ingen fara alls

Svar på tråden kan alla bara lägga ner skiten!!