• Floria

De bästa tv-serierna någonsin

Jag och min sambo ser gärna tv-serier på kvällarna, helst i boxform med flera avsnitt på raken.

Vilka tv-serier ska vi inte missa?

Serier vi sett och gillat är t ex: the Wire, the Shield, 24, Dexter, True Blood, Prison Break...

Kom igen, rädda vår höst

• Svar på tråden De bästa tv-serierna någonsin
  • Vinxen

Game of thrones, vampire diaries, CSI, CSI miami,CSI NY,Dexter, its always sunny in philadelphia...finna ju massor

• Floria

Game of thrones vad handlar den om?

Vampire diaries funderar jag på.

CSI i alla varianter är jag rätt trött på - vanliga har ju gått i typ 10 år nu. Dexter har vi sett alla säsonger hittills av.

It always sunny in philadelphia, vad handlar den om?

Beställde hem californication idag efter tips av en kompis, men min sambo tycker Mad men är lite seg så jag undrar om han inte kommer tycka samma sak där.

Det finns massor men man ska komma på dem också

• Momalicious

Big Bang theory, scrubs, modern family, how i met your mother. Fringe med! Ja finns ju massvis.

• Floria

Haha, jag har faktiskt inte sett Twin Peaks. Tror dock att sambon gjort det. Å andra sidan så kan jag införskaffa boxen och trösta mig med ensamma kvällar när han är ute på galej och jag är hemma med barnen

• Floria
    Momalicious skrev 2011-07-07 00:09:56 följande:
    Big Bang theory, scrubs, modern family, how i met your mother. Fringe med! Ja finns ju massvis.

Vad handlar big bang theory och modern family om?

Scrubs har jag sett rätt många avsnitt, det är roligt men inte så mycket att jag vill köpa boxar och se om tror jag.

How I met your mother vet jag heller inget om.

Fringe har jag fått för mig är lite B, men den är alltså bra? Ska se om jag kan se något avsnitt någon gång och ta en funderare

• Floria
    lövet2 skrev 2011-07-07 00:13:57 följande:
    M*A*S*H
    Skål
    Familjen Macahan
    Doktorn kan komma
    En röst i natten
    Förhäxad
    Vita Huset
    Cityakuten
    Fawlty Towers
    Twin Peaks
    True Blood
    Åh, Vita huset! Det var en bra idé. Blev lite nostalgisk av den listan, vad många av de serierna som jag vuxit upp med <3
  • Momalicious

Mitt tips är att gå in på imdb.com eller googla på serienamnet +synopsis så kan du läsa vad de handlar om. Scrubs blir bara bättre och bättre ju mer man tittar ;)

Fringe skulle jag beskriva som en nyare och bättre x-files, som f.ö. Är bra trots sin ålder. Ally McBeal med!

Svar på tråden De bästa tv-serierna någonsin