Verum skrev 2011-07-09 15:15:39 följande:
Jag vill passa på att tacka Buster78 för tipset om glykol. Snart kanske vi kan komma ut till en sandlåda utan kattbajs.
det va inte ja som sa det!!!!
education skrev 2011-07-09 15:16:04 följande:
Jag upprepar frågan för säkerhets skull ifall du missade den:
Vad gör du?
Jag skiter i alla trångsynta katthatande mäniskor, och hoppas dom straffas riktigt grymt!
Sömnstörd skrev 2011-07-09 15:22:33 följande:
Var kommer lån in i bilden? Att anlita Leif Silbersky eller?
Nåja, han tar sig inte an dig och åklagaren är den som avgör om något skall tas upp i domstol och för att göra det ska de vara säkra på en fällande dom.
Så hur kommer dina lån in i bilden?
Du är oansvarig, låter andra betala och tror att du kan srämma skiten av folk?
Skrattretande.
Jag tycker jäkligt synd om dina katter.
Mina katter är det minst synd om, däremot är det mer synd om er, som har såååå tråkiga liv, att ni kan tänka er att döda för att få lite fart i ert misserabla liv!!
Sömnstörd skrev 2011-07-09 15:25:00 följande:
Aha, lika naturligt som att jag säger att du får leta reda på alla kor, skator och hundar som gnager på din grindstolpe?
Oki.
Så du menar alltså att katten är en olägenhet som förstör dynorna men du tänker inte betala.
Intressant felsägning där...
Nyss hävdade du nämligen att katten har rätt enligt beslut att vara på andras tomter och nu medger du att du bryter mot djurskyddslagen.
Intressant.
jag har sagt det innan, att när det kommer till djur, så har jag INGA problem med vad dom än ställer till!!!!
Så om en ko mot förmodan vill gnaga på mina grindstolpar som jag inte ens har, så varsegod, eller om hästen vill äta upp mina äpplen be my guest!!
och vart ska jag ha sagt att jag bryter mot lagen????