• Svar på tråden Var det rätt att skjuta katten?
  • Verum

Jag vill passa på att tacka Buster78 för tipset om glykol. Snart kanske vi kan komma ut till en sandlåda utan kattbajs.

Låt barnen vara försöksdjur - Tänk genus!
  • Sömnstörd
    Buster78 skrev 2011-07-09 15:07:46 följande:
    jag skulle kunna låna upp över öronen på mig själv för att sätta ditt en sådan jävel!!!
    Var kommer lån in i bilden? Att anlita Leif Silbersky eller?
    Nåja, han tar sig inte an dig och åklagaren är den som avgör om något skall tas upp i domstol och för att göra det ska de vara säkra på en fällande dom.

Så hur kommer dina lån in i bilden?

Du är oansvarig, låter andra betala och tror att du kan srämma skiten av folk?
    Skrattretande.

Jag tycker jäkligt synd om dina katter.
  • Sömnstörd
    Buster78 skrev 2011-07-09 15:12:12 följande:

Vill du ha hela betalt får du leta redan på dom andra 20 katternas ägare oxå....Varför ska jag bekosta ANDRA katters olägenheter!!!

Sömnstörd skrev 2011-07-09 15:04:15 följande:
    Va?
    Förklar exakt på vilket sätt du visar dina grannar hänsyn genom att släppa ut din katt.

jag skiter som sagt i mina grannar och månar om att HELA min familj mår bra!!

Aha, lika naturligt som att jag säger att du får leta reda på alla kor, skator och hundar som gnager på din grindstolpe?

Oki.

Så du menar alltså att katten är en olägenhet som förstör dynorna men du tänker inte betala.
    Intressant felsägning där...
    Nyss hävdade du nämligen att katten har rätt enligt beslut att vara på andras tomter och nu medger du att du bryter mot djurskyddslagen.

Intressant.
  • Buster78
    Verum skrev 2011-07-09 15:15:39 följande:
    Jag vill passa på att tacka Buster78 för tipset om glykol. Snart kanske vi kan komma ut till en sandlåda utan kattbajs.
    det va inte ja som sa det!!!!
    education skrev 2011-07-09 15:16:04 följande:
    Jag upprepar frågan för säkerhets skull ifall du missade den:
    Vad gör du?
    Jag skiter i alla trångsynta katthatande mäniskor, och hoppas dom straffas riktigt grymt!
    Sömnstörd skrev 2011-07-09 15:22:33 följande:
    Var kommer lån in i bilden? Att anlita Leif Silbersky eller?
    Nåja, han tar sig inte an dig och åklagaren är den som avgör om något skall tas upp i domstol och för att göra det ska de vara säkra på en fällande dom.

Så hur kommer dina lån in i bilden?

Du är oansvarig, låter andra betala och tror att du kan srämma skiten av folk?
    Skrattretande.

Jag tycker jäkligt synd om dina katter.
    Mina katter är det minst synd om, däremot är det mer synd om er, som har såååå tråkiga liv, att ni kan tänka er att döda för att få lite fart i ert misserabla liv!!
    Sömnstörd skrev 2011-07-09 15:25:00 följande:
    Aha, lika naturligt som att jag säger att du får leta reda på alla kor, skator och hundar som gnager på din grindstolpe?

Oki.

Så du menar alltså att katten är en olägenhet som förstör dynorna men du tänker inte betala.
    Intressant felsägning där...
    Nyss hävdade du nämligen att katten har rätt enligt beslut att vara på andras tomter och nu medger du att du bryter mot djurskyddslagen.

Intressant.
    jag har sagt det innan, att när det kommer till djur, så har jag INGA problem med vad dom än ställer till!!!!

Så om en ko mot förmodan vill gnaga på mina grindstolpar som jag inte ens har, så varsegod, eller om hästen vill äta upp mina äpplen be my guest!!

och vart ska jag ha sagt att jag bryter mot lagen????
  • education
    Buster78 skrev 2011-07-09 15:39:09 följande:
    education skrev 2011-07-09 15:16:04 följande:
    Jag upprepar frågan för säkerhets skull ifall du missade den:
    Vad gör du?
    Jag skiter i alla trångsynta katthatande mäniskor, och hoppas dom straffas riktigt grymt!
    Intressant svar. Avslöjar intelligensnivån i hela ditt resonemang.
  • bastardized
    education skrev 2011-07-09 15:42:18 följande:
    Intressant svar. Avslöjar intelligensnivån i hela ditt resonemang.
  • education

Buster78
    Säg som det är i stället. Du kan inte komma på en enda olägenhet som du som kattägare bär det fulla ansvaret för. Och ändå tycker du att jag ska söka upp dig för att diskutera problemen kring din katt?? Varför då? Du gör ju ändå INGENTING fel?

• Buster78
    education skrev 2011-07-09 15:45:13 följande:
    Buster78
    Säg som det är i stället. Du kan inte komma på en enda olägenhet som du som kattägare bär det fulla ansvaret för. Och ändå tycker du att jag ska söka upp dig för att diskutera problemen kring din katt?? Varför då? Du gör ju ändå INGENTING fel?
    nä det gör jag inte!!
  • education
    Buster78 skrev 2011-07-09 15:50:36 följande:
    nä det gör jag inte!!
    Ok. Total ansvarfrihet från ditt håll innebär total ansvarsfrihet från mitt! Utvecklar det inte mer än så..
Svar på tråden Var det rätt att skjuta katten?