• Anonym

Har du haft camsex?

I så fall varför och med vem? Vad är det ni som gillar det går igång på, är det en speciell person eller grejen i sig? Jag har ganska nyligen "upptäckt" det och är nyfiken. 

• Svar på tråden Har du haft camsex?
  • Anonym (T.Rex)

Har varit med om det 1 gång för jag var nyfiken.....förstod aldrig grejen. Vad är det för nöje att sitta och titta på när någon onanerar genom min dataskärm som man kanske inte ens känner. Nej jag föredrar fysisk kontakt.

• Anonym
    Anonym (T.Rex) skrev 2011-07-07 20:40:45 följande:
    Har varit med om det 1 gång för jag var nyfiken.....förstod aldrig grejen. Vad är det för nöje att sitta och titta på när någon onanerar genom min dataskärm som man kanske inte ens känner. Nej jag föredrar fysisk kontakt.
    Jo, det gör jag också men jag ser det som två olika saker, camsex kan aldrig ersätta riktigt sex. Jag är väldigt visuell och exhibitionistisk så det är väl mer en fetisch för mig.
    Men smaken är som baken, inget fel i det.
  • Anonym

gjorde det som liten, typ 15åring en gång, blev mest nojjig över att pesonen på andra sidan skulle spela in det och att det skulle hamna någonstans typ. Så nej, ingen hit

• Anonym (T.Rex)

Helt olika saker och baken är som smaken.....Flört inte alls fel i det

• Anonym (T.Rex)
    Anonym skrev 2011-07-07 21:01:05 följande:
    nojjig över att pesonen på andra sidan skulle spela in det och att det skulle hamna någonstans typ. Så nej, ingen hit
    Precis, och det också, vet ju aldrig vem du pratar med egentligen
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-07-07 21:01:05 följande:
    gjorde det som liten, typ 15åring en gång, blev mest nojjig över att pesonen på andra sidan skulle spela in det och att det skulle hamna någonstans typ. Så nej, ingen hit
    Men man visar ju inte ansiktet eller annat som kan kännas igen, iaf gör inte jag det. Fast jag är förvånad över hur öppna många andra är.
    15 år låter väldigt ungt, tur att du inte råkade illa ut.
  • Anonym (oxånyssuppäckt)

Har också nyss upptäckt detta med cam sex.
    Eller jag gjorde det när jag var typ 13 år (skulle vilja slå mig själv i huvet haha).

Hursomhelst. Har inte vias eller gjort någonting , men sett andra. Tycker det är jävlig tändande. Just för att det är så anonymt. Visst är väl läskigt om någon skulle printscreena, men man får väl låta bli att visa ansiktet.

Jag känner mig så dum och äcklig nu när jag upptäckt denna "värld" på riktigt, då jag har partner och barn :S...

• Anonym
    Anonym (oxånyssuppäckt) skrev 2011-07-07 23:53:30 följande:
    Har också nyss upptäckt detta med cam sex.
    Eller jag gjorde det när jag var typ 13 år (skulle vilja slå mig själv i huvet haha).

Hursomhelst. Har inte vias eller gjort någonting , men sett andra. Tycker det är jävlig tändande. Just för att det är så anonymt. Visst är väl läskigt om någon skulle printscreena, men man får väl låta bli att visa ansiktet.

Jag känner mig så dum och äcklig nu när jag upptäckt denna "värld" på riktigt, då jag har partner och barn :S...

Oj, det är ju problematiskt förstås. Jag dömer absolut ingen men jag undrar ibland över varför så många upptagna har camsex. Om jag träffade en man nu så skulle jag sluta direkt fast har man inte ett fungerande sexliv så kan det ju vara ett alternativ. Eller är det mer en kinkygrej för dig? Du kan inte titta/cama tillsammans med din man? Det finns många par som visar upp sig också, som du kanske vet.   
    Själv är jag ensamstående och det är mest därför jag började. Jag har inte så mycket egentid och vill inte ta riskerna med att ragga upp främmande män på krogen eller nätet. Det är lite underhållning under tiden tills jag kanske träffar någon.   

Vi har ett jätte bra sexliv. Är mer ett plus i kanten känns de som. Eller typ mitt sätt att porrsurfa fast jag onanerar inte bara tänder på det. Min man har varit med men vi har mest bara skämtat om allting kring det. Vi har varit inne och kollat på sånna hemsidor där par kan visa sig, men känner mig inte redo för det. Är iaf ingenting som är helt omöjligt för mig eller min man.

• Anonym
    Anonym (oxånyssuppäckt) skrev 2011-07-08 00:23:30 följande:
    Vi har ett jätte bra sexliv. Är mer ett plus i kanten känns de som. Eller typ mitt sätt att porrsurfa fast jag onanerar inte bara tänder på det. Min man har varit med men vi har mest bara skämtat om allting kring det. Vi har varit inne och kollat på sånna hemsidor där par kan visa sig, men känner mig inte redo för det. Är iaf ingenting som är helt omöjligt för mig eller min man.

Då kan det ju bli hur bra som helst. Bjud in honom att titta/chatta med dig om du vill eller gör det på egen hand. Det kan vara ett sätt att utforska sin sexualitet har jag märkt. Jag har alltid varit så känslig när det gäller män men nu får jag lite träning i att lägga det på rätt nivå.
    Anonym skrev 2011-07-08 00:38:01 följande:
    Då kan det ju bli hur bra som helst. Bjud in honom att titta/chatta med dig om du vill eller gör det på egen hand. Det kan vara ett sätt att utforska sin sexualitet har jag märkt. Jag har alltid varit så känslig när det gäller män men nu får jag lite träning i att lägga det på rätt nivå.
    Skulle helst vilja att han var med, för det är mycket mer upphetsande. Men han tycker bara att det är "patetiskt" att sitta sådär framför camen.

Behöver också träning i att inte vara så känslig när det gäller killar. Har inte tidigare ens vågat tycka att någon kille ser bra ut. Men tjejer där emot kan jag säga direkt :S
  • Anonym (kåttjej)

medans jag var singel hade jag lite cam sex ibland. tyckte det var spännande, å älskade att sitta å onanera framer camen för främmande karlar, men det var länge sen nu

• Årsta

För länge sedan, med en tjej som man var anonym med på msn.

• LillaTanten

Japp, två gånger i mitt liv har jag tittat på män som onanerat framför sin webcam.

Första gången var ett "misstag" - jag förstod inte alls vad som hände när den för mig helt nye msnkontakten slog på sin cam liksom...och det tog en stund innan jag faktiskt såg och fattade vad han gjorde. Jag tyckte det var fullständigt ointressant, det gav mig noll och ingenting.

Ungefär ett halvår senare så fick jag frågan av en annan man som jag pratat med några gånger och då tänkte jag att jag skulle se om jag kanske ändrat uppfattning om det. Det hade jag inte......Obestämd

Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • Bella2Nite

Jag har det bara med män jag känner och är attraherad av. Men som jag kanske inte kan ha sex med på andra sätt av olika anledningar.

Jag tycker det är sexigt att bestämma vad han ska göra och att han säger åt mig vad jag ska göra osv.

Sen är det förvånansvärt många män som inte vill göra nåt irl för att inte va "otrogna", men att ha camsex med mig som både han och hans fru/sambo/tjej känner är helt ok? Oftast stannar det ju inte där när dom väl börjat Skrattande

Svar på tråden Har du haft camsex?