Inlägg från: enny signatur |Visa alla inlägg
  • enny signatur

EC - Elimination Communication

Lever denna? har en liten som vi halv ecar

• enny signatur

Såg bara när tråden skapades. Här räknas lyckade hittils, mycket mer att förvänta med en 9dagars är det väl inte. Förra var blöjfri  vid 8 månader så vi får se hur det går denna gång

• enny signatur
    TheLove skrev 2011-10-31 06:33:32 följande:
    Är de inte heller så stora i "hålet"? 

Jodå jag kör blöjfritt på min 3½ åring ;) Hehe

Skämt åsido, Honom Eceade jag aldrig så han var inte torr förrän han var 2½, och blöjfri på natten vis 3... Hoppas på att Wilgot ska bli blöjfri tidigare! 

Hur funkar det när de är blöjfria så tidigt. Väntar ni på signaler, eller rutinpottar ni? Hur ofta gör ni detta? Frågan är även till Wickz 
    Vi körde på båda.. rutin + läsa av. hon grymtade och vi tog henne till toa vad jag minns. på natten vaknade ma, gock på toa... *har för sig*
    när hpn var 8 månader flög vi till tunisien, på väg hem när planet började komma in (typ vid taxeringen) så  visade hon tydligt att hon behövde gå på toa.  det tog ett bra tag innan vi kunde nå en men hon höll sig tills dess så hon hade nog lärt sig att toa va en bra plats att kissa på.
  • enny signatur

Inatt lyckades jag ta S på toa wn gång ch den blöjan klarade sig iaf Gladman får vara glad för det man lyckas med

• enny signatur
    TheLove skrev 2011-11-06 19:50:33 följande:
    Vad härligt! Jag blir stolt varje gång han kissar eller bajsar på toa/potta! Det ska man bli!! =)
    Jag har lyckats flera gånger de sista dagarna, må vara att blöjorna går åt som smör i skolsken men de hade blivit fler annars.. ja kanske inte än om vi inte försökt ec iofs för då gissar jag att man inte byter hela tiden.. men ändå :) I slutändan går man ju plus i tvätt ;)
  • enny signatur

ibland fungerar det här, ibland inte. . dottern är lite under 2 månader. i  natt fungerade det i 2 timme trotts min trötthet, men på dagen idag vart jag nedbajsad (och soffan, sängen, täcket) ett antal gånger. fler än hon brukar bajsa på en dag Tyst

• enny signatur

Min liten ogillar att basa i blöjan, hur är det me era?

• enny signatur

nästan ett dygn klarade vi utan att misslyckas igår, sedan satte jag på tygblöja för att sova så jag vet inte hur läge det dröjde sen bara att den inte var torr när vi vaknade. idag har vi misslyckas en gång hittlis.

Skrattande (S är 3 mån.. igår)

Svar på tråden EC - Elimination Communication