• Anonym (fingerlisa)

    Hur många fingrar använder ni när ni fingerpullar?

    Som de står, hur många fingrar har ni inne i hålet när ni pullar?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 22:18

    FRÅGAN HANDLAR OM NÄR NI TRYCKER IN FINGARA I HÅLET

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många fingrar använder ni när ni fingerpullar?
  • Janice01
    Eriko3 skrev 2011-08-20 12:48:10 följande:
    Min fru får skönast orgasmer när hon ligger på mage och onanerar, samtidigt brukar jag köra in tummen och pilla gansk hårt på g-punkten.
    Tummen??? Hur lång tumme har du egentlgen!? Borde vara väldigt unikt att nå till g-punkten med en normal tumme.
  • Anonym

    fyra fingrar i hålet oftast men ibland två, varierar lite, min man däremot kör in hela handen på mig....

  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-08-23 12:00:42 följande:
    Tummen??? Hur lång tumme har du egentlgen!? Borde vara väldigt unikt att nå till g-punkten med en normal tumme.
    Min frus g-punkt sitter i alla fall 3-4 cm in, precis innanför blygdbenet, så den når man lätt även med lillfingret. Men jag använder nästan alltid lång- och ringfinger för att det är lättast att känna och styra smekningarna med dem.
    De finns även punkter längre in men det är inte så ofta hon gillar att jag smeker dem.
  • Trust me
    Anonym skrev 2011-09-12 17:29:08 följande:
    Min frus g-punkt sitter i alla fall 3-4 cm in, precis innanför blygdbenet, så den når man lätt även med lillfingret. Men jag använder nästan alltid lång- och ringfinger för att det är lättast att känna och styra smekningarna med dem.
    De finns även punkter längre in men det är inte så ofta hon gillar att jag smeker dem.
    +1
    En kille med koll!

    Lyssna inte på tjejerna för de kommer inte åt som vi gör.
  • Anonym
    Trust me skrev 2011-09-12 18:21:42 följande:
    +1
    En kille med koll!

    Lyssna inte på tjejerna för de kommer inte åt som vi gör.
    Jag tror faktiskt att jag har bättre detaljkoll på hennes mus än hon har själv.
    Åtminstonde de sexrelaterade funktionerna.
    Jag kommer ju liksom närmare när jag går på upptäcksfärd.
    Hon har oftast mindre koll på exakt var jag pillar och smeker. Bara om det känns bra eller inte.
  • Trust me
    Anonym skrev 2011-09-16 23:13:22 följande:
    Jag tror faktiskt att jag har bättre detaljkoll på hennes mus än hon har själv.
    Åtminstonde de sexrelaterade funktionerna.
    Jag kommer ju liksom närmare när jag går på upptäcksfärd.
    Hon har oftast mindre koll på exakt var jag pillar och smeker. Bara om det känns bra eller inte.
    Så upplever jag det också. Ingen kritik av henne eller kvinnor bara att vi har lättare att se vad vi gör, hur vi gör och enklare att komma åt. Vi har däremot ingen aning om hur det känns.
  • Nesp

    Pullar inte så ofta men ibland gillar jag att smeka g-punkten. Då brukar jag använda ett finger. Vänsterhandens långfinger för att vara exakt. 

  • knarro

    Jag tycker det är skönast när min kille pullar mig när jag ligger på mage, han använder då två fingrar.
    Ibland får han in tre fingrar och då tar det inte lång tid innan jag kommer ;) 

  • Anonym (emma_anomym)

    blir oftast att jag pullar med två fingrar om jag är själv

  • Anonym

    Jag använder 1-2 fingrar när jag gör det själv.
    Jag verkar vara annorlunda mot dom flesta tjejerna men jag pullar nästan alltid när jag onanerar.
    Oftast lägger jag handen över hela musen under trosan. Gärna med byxorna på. Vet inte varför jag tänder på  det.
    Sen masserar och smeker jag musen tills jag är riktigt kåt. Då stoppar in ett finger eller två och pullar medan hanflatan och de andra fingrarna gnider hårt över knoppen och blygdläpparna.

    Oj, nu längtar jag hem Skäms

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-11-28 13:35:29 följande:
    Jag använder 1-2 fingrar när jag gör det själv.
    Jag verkar vara annorlunda mot dom flesta tjejerna men jag pullar nästan alltid när jag onanerar.
    Oftast lägger jag handen över hela musen under trosan. Gärna med byxorna på. Vet inte varför jag tänder på  det.
    Sen masserar och smeker jag musen tills jag är riktigt kåt. Då stoppar in ett finger eller två och pullar medan hanflatan och de andra fingrarna gnider hårt över knoppen och blygdläpparna.

    Oj, nu längtar jag hem Skäms
    Förlåt en dum fråga. Jag är nog mest avis egentligen:
     
    Räcker verkligen stimulansen av handflatan?
    Det händer att jag börjar som du beskriver. Framför allt för att det är ett bra sätt att komma åt att smeka när jag inte kan eller vill klä av mig.
    Men om  jag ska kunna komma måste jag smeka intensivare med fingrarna runt knappen. Om jag inte har den avskiljdheten och tryggheten är det bara att lägga ner och väntar till ett bättre tillfälle.

    Kul att det funkar för dig hur som hellst.
     
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-12 17:29:08 följande:
    Min frus g-punkt sitter i alla fall 3-4 cm in, precis innanför blygdbenet, så den når man lätt även med lillfingret. Men jag använder nästan alltid lång- och ringfinger för att det är lättast att känna och styra smekningarna med dem.
    De finns även punkter längre in men det är inte så ofta hon gillar att jag smeker dem.
    Jag har aldrig fattat det där med g-punktstimulans. Jag känner mig bara väldigt kissnödig (mer och mer ju längre stimulansen fortgår) och hur kåt och nära klimax jag än var innan stimulansen börjar och oavsett hur mycket jag stimulerar klitoris samtidigt så kan jag inte komma i mål med g-punktsstimulans samtidigt, det stör bara. :S
  • Anonym

    De flesta verkar precis som jag ha ett vissa eller vissa fingrar som man alltid använder.
    Varför är just de bäst. Vad är fel med ett finger mer eller mindre eller ett annat finger än det vanliga.
    Just när man håller på så analyserar man kanske inte.
    Men om ni tänker efter, varför känns just det du gör bäst för dig?

    Jag har provat lite olika sätt och tycker att ett finger känns för lite. Både för att massera g-punkten och för att krama om. Tre fingrar är svårt att använda. Ett av dem kommer alltid i kläm, skaver eller stör helt enkelt.
    Jag skulle gärna använda fler fingrar ibland men då behöver jag fler händer eller längre armar om jag ska komma åt. 

     

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-11-29 10:07:10 följande:
    Förlåt en dum fråga. Jag är nog mest avis egentligen:
     
    Räcker verkligen stimulansen av handflatan?
    Det händer att jag börjar som du beskriver. Framför allt för att det är ett bra sätt att komma åt att smeka när jag inte kan eller vill klä av mig.
    Men om  jag ska kunna komma måste jag smeka intensivare med fingrarna runt knappen. Om jag inte har den avskiljdheten och tryggheten är det bara att lägga ner och väntar till ett bättre tillfälle.

    Kul att det funkar för dig hur som hellst.
    Det är möjligt att jag skulle komma snabbare om jag fokuserade på knoppen men orgasmerna blir skönare om jag inte har så bråttom. Jag älskar att smeka hela musen på en gång. Fingrarna i ger extra stimulans och tillsammans gör det att jag kommer helt underbard.
Svar på tråden Hur många fingrar använder ni när ni fingerpullar?