• peppis

Elvisp

Min tjej hittade tråden igår... Hon var sugen att testa men törs inte riktigt... Ser att senaste inläggen är ganska gammla har ni lämnat elvispen bakom er brudar?

• peppis
    Scubadoo67 skrev 2014-05-07 13:08:01 följande:
    På riktigt??! HAhahaha.....vilken idé!

Men *förbryllad nu*....hur "appliceras" själva vispen? Längs med springan? Tvärs med? Eller förs den rentav in??

Tacksam för svar.

Som jag uppfattat det utanpå trosorna och alternativt
    ytterligare plagg. Sedan så håller man längstmed läpparna mot klitoris.. Att rekommendera är nog ganska tighta kläder så de inte tjorvar fast i vispen.. Finns flera instruktioner bland annat i TS första inlägg...

Läser man lite slumpmässigt i tråden så ser det ut som om oerhört många är helt frälsta..

Ser

• peppis
    Scubadoo67 skrev 2014-05-07 13:34:34 följande:
    Tipset från mig: Använd en batteridriven skruvdragare istället. Då kan ni reglera hastigheten steglöst, och så finns ju möjligheten att fästa diverse attiraljer i chucken (inklusive visp)    :) :)

Nått du testat eller?
  • peppis

Japp lär räcka med en visp? Någon som testat som kan bekräfta?

• peppis
    HasseA skrev 2014-05-07 15:34:27 följande:
    Vi har provat ett par gånger, med lyckat resultat, men det var rätt länge sen, har glömt bort att göra det igen. Det blir ju en helt annan effekt än av en vibrator, mer som små slag/duttar. Och vi tog en visp - "förstås", för de går ju åt olika håll, och då blir det ju genast svårare att kontrollera.

Ok... Dock lite omständigt kanske..
Svar på tråden Elvisp