Inlägg från: mami84 |Visa alla inlägg
  • mami84

katten föll från femte våningen

Hej, Det är så att min katt föll från femte våningen idag. Jag höll på och ställa tillbaka balkongmöblerna till balkongen när min kisse tog sig ut och på något sätt ramlade ner. När jag kom ner upptäckte jag att hon var skadad. Kom blod från nosen och hon var irktigt chockad. Nös blod och det lät rossligt när hon andades. Tog henne såklart till veterinären där dem kikade på henne snabbt. Det dem kunde säga var att dem trodde att hon klarat sig mirskulöst bra. Skulle titta närmare på henne. Nu väntar jag på att ringa dit för att höra hur det har gått. Jag är så himla orolig att hon inte kommer att klara sig. Någon som varit med om något liknande??

• Svar på tråden katten föll från femte våningen
  • mami84

Tack alla som svarat. Missan är hemma nu och mår efter omständigheterna bra. För er som skrev för att skälla lite på mig så vill jag bara förklara att vi håller balkongen stängd. Hon smet ut när jag skulle flytta in en möbel, blev skrämd när jag skulle ta in henne och hoppade upp på en hylla som vi har satt upp och ramlade där ifrån. Allt gick fort, det var en olycka. Tack ni andra med snälla svar.

• mami84

Hahaha precis, vad har det med saken att göra?? Nej, hon sitter instängd i ett rum utan fönster!! Vad tror du? Sirisdotter verkar tro att "goda" kattägare är skonade från olyckor.

Svar på tråden katten föll från femte våningen