• Anonym

Rakar ni era babynackhår?

Igår satte jag upp mitt hår i en tofs, bad sambon ta bort löst hår på tröjan. Då säger han (efter 9 år ihop). Oj de där håren där får du klippa bort, så skall det väl inte vara? de håren går ju under din hårlinje och bara hänger ner!!"

Så rakar ni bort era babyhår i nacken?

• Svar på tråden Rakar ni era babynackhår?
  • Anonym

Kände mig plötsligt ful och äcklig inför min sambo med mina babynackhår...

• Anonym

han är barnslig och elak...

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-11 11:50:59 följande:
    han är barnslig och elak...
    han kan ju inte vart blind och inte sett mina hår på alla 9 år??? varför säger han det just nu?
    "det där måste du ta bort"....
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-07-11 11:52:44 följande:
    han kan ju inte vart blind och inte sett mina hår på alla 9 år??? varför säger han det just nu?
    "det där måste du ta bort"....
    Han ville bara vara elak tror jag. Ta en spegel och titta och avgör om det är hemskt...ta en kort och lägg bilden här, titta vad du får för svar ;)
  • La Lola

Rakar bort hår i nacken?
    Eh...nä.
    Har aldrig hört talas om nån som gör det.

Skulle möjligen göra det om jag var snaggad o ville ha en snygg linje.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • sextiotalist

Men!!
    Äh, det är bara de med kort hår som rakar av håret som är under kanten, för att få en jämn linje. Har man längre hår så skall det vara kvar, för de fyller ut håret. Skulle tro att ditt hår får ett tunnare intryck om du tar bort detta hår

• Anonym

Nej jag gör det INTE....

Efter graviditeten har jag fått utväxt i pannan, ser precis ut som babyhår, fast det kommer mycket tätare, så just nu ser det ut som jag har lugg. En slickad lugg på 2 cm.. Snyggt?? Nä?? Men skulle aldrig raka bort det...    

• Anonym

Så ser nackhåren ut
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-07-11 12:01:42 följande:

Så ser nackhåren ut
    Jag skulle ha satt upp dom i spännen eller något sånt...
Svar på tråden Rakar ni era babynackhår?