Stephanie?
Namnjakten går vidare. Det är så svårt att hitta ett perfekt flicknamn. Vad tycker ni om namnet? Hur tänker ni att en person är som heter Stephanie och hur ser hon ut?
Namnjakten går vidare. Det är så svårt att hitta ett perfekt flicknamn. Vad tycker ni om namnet? Hur tänker ni att en person är som heter Stephanie och hur ser hon ut?
Tycker att det är ett jättefint namn och ganska ovanligt i dagens läge. Go for it!
Stephanie låter som en tjej som peakar i högstadiet. En tuff brud med mycket smink som det sen går lite utför för.
Stephanie är jättefint :)
Tänker på Prinsessan Stephanie av Monaco som nog inte alltid haft det så lätt i livet.
Gillar inte. För mig är Stephanie en tjej med alldeles för mycket attityd som typ alltid hamnar snett i livet.
Vi är också lite inne på Stephanie om vi får en flicka...eller mer maken då, men jag tycker att det är helt ok!
Jag tycker det är ett fint namn. Hade kanske valt det namnet åt min dotter om det inte varit för att min pappa och bror heter Stefan =)
Samantha fick min dotter heta istället.
Gillar inte alls. Ser en kaxig 15 åring som röker framför mig.. Inte för att jag vet varför
Jag heter Stephanie och jag känner mig bra med namnet......Jag tycker om "långa namn" som är lite ovanlig. Mina tjejer heter till exempel Viktoria och Mariella.
Dem enda personerna med det namnet jag träffat har varit sådana som beskrivs i inläggen ovan, så för mig ger de inga positiva associationer även om jag inte har någonting emot namnet i sig. 
Hade aldrig kunna tänka mig hur mycket fördomer det finns bara för man har ett visst namn......