• Anonym (undrande)

Få reda på hur många syskon?

Kan man på något sätt få reda på hur många syskon man har?
    Min pappa och jag har aldrig haft någon kontakt, fick för ett par år sen reda på att han fått en dotter till. så jag har alltså en lilla syster. Men jag undrar om jag har fler syskon som jag inte vet om.
    Kan man få reda på de på något sätt?
    Jag kan inte fråga min far eftersom jag inte har någon kontakt med honom. De enda jag vet om honom är hans namn.

tacksam för svar.

• Svar på tråden Få reda på hur många syskon?
  • solskina

lugnt ring folkbokföringen dom kan skicka ditt släktträd, kostar inget.
    Min man har 6 syskon som han fick reda på genom det.

Du ger ditt personnummer, så får du, dina föräldrar och deras föräldrar och barn och barnbarn.  
    Det står även om man är gift, skild eller död  

• Anonym (undrande)

Va bra. Då ska jag ringa dom imorgon. kan vara kul och veta om man har fler syskon

• solskina

Du kan säkert få det muntligt med men det är ju bättre på papper.
    Min man är adopterad så han hittade sina bioföräldrar på detta sett. Men han vill inte ta kontakt med dom.

• Anonym (undrande)

Får man typ adress eller telefon nummer till dom som står med i släktträdet? skulle vilja ha reda på nr eller adress till min far. har ett par frågor jag skulle vilja ställa honom

• solskina
    Anonym (undrande) skrev 2011-07-11 17:52:33 följande:
    Får man typ adress eller telefon nummer till dom som står med i släktträdet? skulle vilja ha reda på nr eller adress till min far. har ett par frågor jag skulle vilja ställa honom
    Hej det får man söka på eniro, eller facebook.
  • Anonym (insatt)
    solskina skrev 2011-07-11 18:04:18 följande:
    Hej det får man söka på eniro, eller facebook.
    Birthday.se är också ett hett tips att hitta folk på ....
  • ViolinaX
    www.ratsit.se är också väldigt bra om du vill hitta någon som du vet födelsedag/namn på, alla som är folkbokförda i sverige och som har fyllt 16 år finns med.
  • Anonym

Du ringer bara Skatteverket så får du veta allt.

Svar på tråden Få reda på hur många syskon?