Inlägg från: mikipiki |Visa alla inlägg
  • mikipiki

Vad tror ni? är mamman skyldig eller ej?

Jag känner mig, efter att ha läst det mesta om fallet, relativt säker på att mamman dödade henne.

• mikipiki
    Queenie70 skrev 2011-07-13 22:30:45 följande:
    Det är så oerhört svårt att begripa detta. Det är ju inte första gången heller...Varför lämnar man inte bara bort ungen om man nu tröttnat på att vara förälder?
    Precis, mormorn verkar ju endå ha varit väldigt glad i henne, hon hade säkert tagit emot henne med öppna armar :( Usch, detta gör mig så ledsen. Jag mår riktigt dåligt över sånt här..
  • mikipiki
    MalinEddie skrev 2011-07-13 22:40:21 följande:
    Det är otroligt svårt att förstå varför man inte gör det rätta i en sådan situation. Psykisk sjukdom hos föräldrarna är en orsak. Jag tror absolut att denna kvinna är skyldig.
    Allting tyder ju på det, kan inte för mitt liv förstå hur hon kunde bli frisläppt. Att inte anmäla sitt barn som försvunnet hos polisen utan istället bestämma sig för att leta själv? SJUKT. Bara det tyder ju på att det var hon som gjorde det.
  • mikipiki

5 dagar efter att Caylee "försvann" så skrev hon "This is the happiest I've been in a long time, I hope my happiness will continue to grow" i sin dagbok.

Sjukt, så jävla sjukt.

• mikipiki
    MalinEddie skrev 2011-07-13 22:55:42 följande:
    Det är riktigt sorgligt. Jag har mycket svårt att se att hon kan vara oskyldig. Är hon sjuk ska hon ha vård och det troligtvis under lång tid. Finns det inte en bakomliggande orsak till hennes handlande ska hon sitta i fängelse. Att hon går fri och kan skaffa fler barn är hemskt just nu.
    Sjuk är hon ju, det finns ju ingen normalt funtad människa som inte hade freakat ur totalt om dess älskade barn försvunnit :(

Jag tror dock att någon kommer att döda henne i ren frustration över vad alla bevisen tyder på och vad domen blev.
Svar på tråden Vad tror ni? är mamman skyldig eller ej?