• Jizzie

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Fy för nätdejting. Mitt ex träffade jag på nätet och kunde snabbt förstå varför. Han hade kontakt med massviss av "nätragg" efter att vi blev ett officiellt par. Tror att det handlade om något slags bekräftelsebehov.

Träffade senare en annan kille på nätet men vi träffades aldrig, även han hade massviss med nätragg. När vi sa upp kontakten upptäckte jag att han träffat en tjej i min förra killes kommun, som även min förra kille träffat via nätet.

Vilken soppa..

• Jizzie
    Anonym (Dejting) skrev 2011-07-13 00:45:42 följande:
    På tal om olika typer. Har börjat maila med en kille på HP, håller på nu faktiskt. Jag har totalt 4 bilder synliga för alla, där det går att se både ansikte och hel figur. Killen har 5 bilder. Så frågar han mig om jag har flera, varpå jag undrar om det inte räcker med de jag har. Han tycker inte det. Säger att han inte gillar tjejer som snålar med bilder och menar att jag gör det. Är det nåt jag inte missförstår eller???????????
    Hm.. Ja du, han vill väl vara säker på att det är du på bilderna eller att du ser ut som han tror att du gör utifrån de bilder han sett
  • Jizzie
    Anonym (Dejting) skrev 2011-07-13 01:24:49 följande:
    Exakt! Så tänker jag också. Eller så är han ute efter lite andra bilder. Som om nån är dum nog att skicka såna.
    Jizzie skrev 2011-07-13 00:49:36 följande:
    Hm.. Ja du, han vill väl vara säker på att det är du på bilderna eller att du ser ut som han tror att du gör utifrån de bilder han sett
    Men det kan han ändå inte veta förrän han ser mig irl. Det blir ju bara en bild till.
    Jo menar det. Dina snygga bilder kanske bekräftar hans kassa självkänsla ;) 
  • Jizzie
    Anonym (Dejting) skrev 2011-07-13 01:35:21 följande:
    Ska jag skicka en mindre lyckad bild på mig? :)))))))))) Jag blir för det mesta bra på bild. Jag har riktiga modebilder tagna i en studio av en proffs men såna lägger jag inte ut för det är inte riktigt "jag" så att säga. Så ser man inte ut dagligen. Har helt vanliga bilder där på mig, alltså inte tillgjorde utan det är så jag ser ut varje dag. Visst är de fina! Men strunt samma, han var inget att ha ändå.
    Ja, gör som du vill, hade varit spännande att se vad han svarar!

Detta då, mitt ex som jag träffade på nätet.. En dag när jag kom dit så ropade han mig till datorn och visade en svartvit bild på en tjej och säger

- Tycker du att hon är snygg?
    - Ja, så där. Vem är det?
    - En tjejkompis som tagit modellbilder bara
    - Hur känner du henne då? *sotis*
    - Hon är från örebro men bor numer i umeå och pluggar där

Får senare veta att denna "tjejkompis" aldrig bott i örebro utan hon är från umeå och bor där. Mitt ex hade träffat henne på internet ett år tidigare och hon hade kommit ned en helg och bott hos honom..

Varför har man fortfarande kontakt och varför skickar man bilder till varandra? Bekräftelsebehov..
  • Jizzie

Hahaha åh fortsätt med era inlägg

• Jizzie
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-19 23:49:08 följande:
    Hmm, är lite konfunderad. Jag har en enträgen beundrare. Han bor långt borta och är mer än 10år yngre. Han har modellbilder som han länkar till då och då och jag har säkert fått 30-tal mail av killen. Jag har inte svarat alla och ibland har jag talat om för honom att han är för ung och jag inte tror att vi har så mycket gemensamt. Hmm, men han ger sig inte. Jag vill inte vara taskig mot honom, men jag undrar lite vad han vill... Är det en couger han vill ha så kan det väl inte vara så svårt, men jag är nog inte den typen och jag har verkligen inte anspelat på ngt sådant i min pres.

Nog för att jag gillar lammkött, men även jag har en gräns
    Beror på ålder på er båda ju. Kör på.. Varför inte ;)
  • Jizzie
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-20 00:03:55 följande:
    Nope, not my cup of tea. Du kan få honom, behöver inte du en fotomodell till samlingen
    Haha nej tack. Har min fotomodell for life atm ;) Usch, har tröttnat på internetdejting ju. Träffade mitt ex på nätet och han var en riktig typ
  • Jizzie
    etanol skrev 2011-07-20 00:14:33 följande:
    Japp, efter ett antal år och ett par barn ihop så insåg jag att internetdejtande män inte slutar med sånt... Assholes, på ren svenska
    nej, i ett förhållande kan de fortsätta internetdejta. Det är det äckliga.. Man kan komma på dem med att fortfaradne ta kontakt med tjejer, lägga till  msn och facebook, skicka bilder.. Det är något slags missbruk för många
  • Jizzie
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-20 00:19:54 följande:
    Trist att ni träffade på riktiga rövhål, men de representerar ju knappast hela den manliga befolkningen.
    Gud nej. Hade det varit så hade jag hoppat från ett berg..
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)