Anonym skrev 2011-07-15 20:37:42 följande:
Nej, det var inte så rörigt. Jag undrar varför du tycker att man nödvändigtvis har en dålig självbild för att man inte tycker att man är snygg, (jag menar att man kan inse att man inte ser ut som skönhetsnormen, och ädnå ha en god självbild) och så undrar jag också om du verkligen inte tror att utseendet har någon som helst betydelse.
Visst finns det "normer" vad som är vacker eller ej men utstrålning är så mycket viktigare.
Jag vet en del "fula" som är oerhört vackra pga just utstrålning och personlighet.
Men på internet har utseende absolut betydelse, det håller jag med om. Jag skulle nog klassas som "snygg" och får extremt mkt svar på HP. Men ofta är det av män som för mig är helt ointressanta. Jag svarade först knappt någon.
Sen pratade jag med en av dessa killar på msn och han berättade att han blev riktigt ledsen när han inte fick ett svar- av NÅGON (en snygg kille verkligen!). Ett mkt ärligt samtal. Han bor inte här så det finns ingen anledning att ljuga, för vi kommer inte träffas. Så nu försöker jag svara de flesta som låter seriösa med ett "tack, men nej tack"