• annaboo

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Vadå prata om vad man äger?

Jag gick med där för nån vecka sen (hp) men har inte lagt upp någon bild, skrivit en presentation, och har några hemliga bilder...

Inte så många som skriver till mig först kanske, men ser jag nåt sött skickar jag en rad eller två: hej, vad är du för en? Det räcker egentligen.. Svarar dom har man ju en dialog på g, annars ok? Vad förlorade jag?

• annaboo

Hej I´m back... Jag tror jag tappade bort familjeliv lite grann...och hp och allt. Det känns som att hmm min "plan" att träffa en kille för att komma över mitt ex har fungerat... Jag har slutat gråta i alla fall! Det brukar ju vara något positivt.

Sedan att exet kom förbi och hämtade lite post och annat och såg riktigt risig ut, när jag å andra sidan hade en riktig toppendag kändes inte heller helt fel =)

Frågan är nu bara vad jag skall göra nu? Fortsätta träffa en kille jag egentligen inte är intresserad av men som jag tycker om att umgås med? Eller bege mig ut och leta efter något annat eller inget alls? Jag har faktiskt sagt till honom att jag inte är intresserad av ett förhållande för jag måste hitta mig själv lite först... Så inga påhopp om att jag utnyttjar honom, för det har han vetat hela tiden och han vill ändå träffa mig....  Jag känner mig bara lite hemsk!

Btw, det är jag som äh "Hp" jag orkar inte gömma mig bakom ett anonymt nick längre... då kan jag ju inte skriva från telefonen =)

Tjing..

• annaboo

Glädje58: det känns som att killen äeär intresserad på riktigt, medan jag mer håller honom på halster och förmodligen inte vill ha honom i slutändan ändå... Därför känner jag mig lite hemsk... Lite elak:/

• annaboo

Glädje58:
    Det är väl sant, jag känner mig bara så egoistisk. Att träffa någon för att komma över någon annan, en reboundkille helt enkelt!

Efter en fika som urartade med ett par goda vänner i fredags har jag dessutom numret till ett par killar de tror skulle passa mig. Vi gick igenom telefonlistan och facebook och bytte killar med varann... Det verkade smart i fredags efter en bib på 3 liter... Nu vet jag inte hur jag ska göra med numret. Kan man bara skicka ett sms? "hej jag fick ditt nr av en kompis, vill du ses?/ är du singel?"

• annaboo
    Bye baby Bunting skrev 2011-09-04 11:56:50 följande:
    *asg* Ja, varför inte. Alla knep är väl tillåtna
    etanol skrev 2011-09-04 12:07:02 följande:
    Jag skulle tycka det var rätt coolt om nån smsade mig på det viset! Go for it!
    Jag vet bara inte riktigt vad jag skall säga... Killen visade sig dessutom vara en granne. Det gör ju bara att jag känner mig ännu mer creepy. Börja stalka en kille som bor 50 meter bort... Hahahha... Dessa brillianta idéer man får en sen natt alltså....
  • annaboo

No offence Fredrik, men jag kan tycka din syn på tjejer är lite skum!

Det kan vara det att du upplever det så... Men jag tycker det låter som en väldigt skev bild av verkligheten...

Du delar in folk i dikotomier som gör att förväntningarna och faktiskt fördomarna osar ur dina inlägg så att jag faktiskt blir lite irriterad. Jag vet inte om du driver eller om din verklighet ser ut som du säger.... Men usch vad jag blir på dåligt humör av det du skriver.

• annaboo

Tjo,
    jag ska till stockholm i helgen, det var inte nån singelträff där denna helgen eller?? =)

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)